FREEDOM MAKEUP, pomadki: "Pro Now 116 Game On!" & "Pro Red 110 Born With It" - recenzja

Cześć! 

Dziś w akcji pokażę Wam dwie pomadki Freedom Makeup. Na pewno o tej marce słyszałyście. Taka siostrzana Makeup Revolution. 
Cena bardzo mała, 5 zł ja jedną pomadkę. Skusiłam się na dwa kolory.


"Pro Red 110 Born With It"

Kolor jest bardziej mocny/nasycony niż na zdjęciu. 

Bardzo mi się podobają różowe pomadki, więc tą też musiałam przygarnąć. Ładnie wygląda na ustach, wręcz "ożywia" twarz. 
U mnie trzymała się 3 godziny, po czym zjadłam posiłek i kolor zblaknął lecz nie było bardo źle. 
Trwałość jest super jak na taką cenę!  Nawet całkiem równomiernie schodzi.
 Po długim czasie bez poprawek zostaje tylko "kontur" ust. 
Polecam tę pomadkę. Wielki plus za kolor i trwałość. Myślę, że bez jedzenia około 5 godzin wytrzyma. 
Nie ma co zarzucić jak na szminkę za piątaka. :)








"Pro Now 116 Game On!"

Znowu to samo... Zapytacie pewnie: "co?".
Mam szminkę z MUR w kolorze Bliss, prawie identyczna jak ta na zdjęciu. Strasznie "wchodziła mi w usta", wyglądała nieestetycznie. Po prostu brzydko. :( 
TAK SAMO JEST Z TĄ SZMINKĄ!
Jedna wielka masakra. Nie mam pojęcia o co chodzi z szminkami w kolorach pomarańczowych/brzoskwiniowych z tych dwóch firm. 
"Bliss" jak i "Game On!" to jedno wielkie identyczne nieporozumienie. Koszmar na ustach! 
Tej szminki nie polecam... 
Dodam, że obie szminki były zaaplikowane na wazelinę. 

Może tego nie widać dobrze na zdjęciu, ale ja raczej tych szminek się nie tknę. 





Podsumowując: 
Są to dobre szminki za jedynie 5 zł. Trwałość mają taką samą. Różową polecam i to bardzo! 
Na odcienie pomarańczy też możecie się skusić, jednak u mnie jest to totalna porażka. Nie wiem czemu się tak zachowują na ustach...
Jak widzicie opakowania są eleganckie w czarnym kolorze - podobają mi się!



Kupiłam na Cocolita.pl

Używałyście? :)


Mam też nowe połówki rzęs, więc w przyszłych makijażach będziecie mogły je obejrzeć.
Dziś mam 118 na powiekach. ;)
od lewej: nr 311, 318, 301, 315, 305


Buziaki! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty