Makijaż na zakończenie lata

Cześć!
Koniec lata różne barwy ma...
Dziś u mnie jest piękna pogoda, świeci słońce, aż miło! :) 

Jak zdążyliście już pewnie zauważyć niedziele są "makijażowe", a inne dni to recenzje. Nie mam czasu w tygodniu zbytnio malować nic oprócz szybkich dzienniaków, więc niedziele będą służyć makijażom. Jeżeli coś mi się uda w tygodniu zmalować to oczywiście się z Wami podzielę. 
Serdecznie zapraszam na mój fan page; są tam niepublikowane zdjęcia, zawsze możemy sobie miło popisać. Znajduję się on na facebooku, wystarczy kliknąć ikonkę po prawej stronie, która Was przeniesie do stronki. 
Miło mi będzie jeżeli obserwatorów bloga również będzie przybywać. Jeżeli są tu osoby, które zerkają na bloga, a jeszcze nie dołączyły do tego grona to zapraszam!
To tyle z części informacyjnej. Czas na makijaż! 


Połówki rzęs nr 305 z ARDELL podbiły moje serce, same zobaczcie jak pięknie wyglądają!


Wyglądają jak naturalne, a jednocześnie są bardzo gęste i długie! :)


Rzęsy idealnie "schodzą się" z końcówką mojej kreski.


Makijaż jest mocny, dla odważniejszych. 
Uwielbiam takie! :)


Kosmetyki:
Twarz:
L' Oreal Skin Perfection- serum
W7 HD - podkład 
MAC - róż 
My Secret - bronzig powder contouring
Wibo - DIAMOND ILLUMINATOR

Usta:
Astor - pomadka w kolorze fuksji 

Oczy:
Baza Deni Carte
górna powieka: zielony cień matowy z palety Sleek 'Ultra Mattes VI Brights" oraz matowy granatowy cień, a na to: zielony połyskujący cień oraz granatowy z palety MUR "Hot Smoked",
dolna powieka: w kąciku lekko złotawy cień oraz zielony z paletki Technic Electric,
granatowa kredka Sensique, a na to cień granatowy z górnej powieki (paletka MUR)

Rimmel - XX TREME
Maybelline - żelowy eyeliner 
ARDELL - połówki rzęs nr 305 <3 




Komentarze

  1. makijaż jest ekstra :) a rzęski Ardell świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. O to ten na konkurs u mnie :) Widzę, że też zrobiłaś sobie Fun Page po prawej stronie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ikonka, która przenosi na mój fan page widnieje już dawno. :) Tylko co jakiś czas przypominam, gdyż nie wszyscy od tak klikają.

      Usuń
    2. Ja najpierw robiłam linki w postach. Szkoda, że tej ikonki nie widać w wersji mobilnej :/

      Usuń
    3. No szkoda! Nic nie poradzę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty