ISANA żele pod prysznic: z marakują i zapachem kokosowym oraz z witaminami i jogurtem - recenzja

Hej! :D 

Od dawna chciałam napisać "kilka słów" o żelach z Rossmanna. Niestety tak się za to zabierałam, że dopiero teraz mi się to udało. Jeżeli nie mieliście tych żeli lub olejków to zapraszam na post, a także tych, którzy je używają.



Pojemność 300 ml
Cena 2,99zł 



Żel pod prysznic z marakuja i zapachem kokosowym.

Od producenta: 
ISANA żel pod prysznic z marakują i zapachem kokosowym odpręża Twoje ciało podczas kąpieli. Delikatna piana wzbogacona w wartościowy ekstrakt z marakui i przyjemny zapach owoców egzotycznych sprawiają, że codzienny prysznic staje się wyjątkowym przeżyciem. Kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać wilgotność skóry i zapewnia ochronę przed jej przesuszeniem. Skóra jest miękka i jedwabista w dotyku. 


Żel pod prysznic z witaminami i jogurtem 

ISANA żel pod prysznic z witaminami i jogurtem zawierający wysokowartościową witaminę E, prowitaminę B5 i zapach prawdziwych owoców oferuje optymalną pielęgnacje dla delikatnej skóry.  Żel wyjątkowo delikatnie myje i jednocześnie pieści Twoją skórę. Kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać wilgotność skóry i zapewnia ochronę przed jej przesuszeniem. 



***
Widzicie jak wyglądają  żele, więc nie będę się rozpisywać o opakowaniu. Konsystencja jest lejąca.
Oby dwa mają piękny zapach. Osoby, które wolą egzotyczne owoce polubią bardziej "żółty" żel, a inni jogurtowy z owocami. 
Bardzo dobrze się pienią i wystarcza niewielka ilość, aby umyć całe ciało. Nawilżają skórę. 
Tutaj też wspomnę o OLEJKACH Z ISANY, które są w identycznych opakowaniach i można je pomylić jeżeli nie przeczytamy co bierzemy. 
Moim faworytem jest gruszkowy olejek. Myjąc się żelem, a potem rozprowadzając olejek na ciało, skóra jest bardzo dobrze nawilżona. Powiem nawet, że nie wymaga balsamowania, a ja mam suchą skórę szczególnie na nogach.  Oczywiście i tak  nie raz po użyciu żelu i olejku smarowałam się balsamem, ale... JA to JA. 

Zapachów jest dużo, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Bardzo polecam te żele. Miałam już różne i wszystkie się sprawdziły. Również są w wersji dla mężczyzn. 
Dostępne wyłącznie w drogerii Rossmann.





300 ml za 3 złote, nic tylko brać! :) 

Ktoś może też miał żele bądź olejki Rossmannowskie? 

Komentarze

Popularne posty