KOBO Professional: Matte Liquid Lipstick nr 402 Watermelon Juice

Cześć Kochane! :)
Opowiem Wam trochę o nowości, pomadce, która niedawno pojawiła się w drogerii Natura.


Trwała, matowa pomadka z odżywczym masłem morelowym i kompleksem polimerów utrzymujących ją na ustach. W celu utrwalenia matowego efektu po aplikacji odbić nadmiar pomadki chusteczką. 




Pomadka ma pojemność 9 ml, przyjemnie pachnie, ma piękny kolor i  gęstą konsystencję.
Wszystko się cudownie zapowiadało dopóki nie doszło do aplikacji.
Niestety owa pomadka nie jest matowa, owszem jest gęsta jak wspominałam, ale ma błysk. 
Bez dobrej konturówki lub szminki w podobnej kolorze użytej jako bazy ani rusz!

Nakładałam ją dwa razy "samą" i wylewała mi się poza kontur ust. Koszmar. 
Stwierdziłam, że skoro mam zwykłą szminkę w podobnym kolorze (Freedom Makeup "Pro Red 110 Born With It") użyję jej jako bazy.
Okazał się to strzał w 10! 
Pomadka na mojej bazie nie wylewa się poza kontur ust, jest bardziej trwała, nakładam ją najwięcej na środek ust. 
Nie polecam odbijać nadmiaru chusteczką, ponieważ kolor wygląda na wyblakły. 

Pomimo, że z nią miałam mały kłopot to chyba skuszę się na inny kolor. Chcę zobaczyć czy będzie tak samo się zachowywać. 







Też skusiłyście się na nowość? Dajcie znać, co i jak! :)


Zapraszam na mój fan page na facebooku, wystarczy kliknąć ikonkę "fb" po prawej stronie.
Będzie mi miło jeżeli zostaniesz obserwatorem mojego bloga.

Pozdrawiam,
Klaudia :) 


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty