Gnijąca Panna Młoda, Halloween 2015

Cześć!
Dziś pokażę Wam moją pierwszą w życiu charakteryzację/makijaż przedstawiający odpadające kawałki skóry. Po prostu... GNIJĄCA (WAMPIRZA) PANNA MŁODA! :) Mam nadzieję, że jeszcze coś uda mi się zrobić na Halloween. Fajna zabawa, polecam każdemu. 


W dzień... :)


I w nocy...
łowca :D 





Produkty potrzebne do "ran":
Chusteczka Higieniczna 
Zwykły klej w sztyfcie bądź DUO do rzęs
Cienie fioletowe, śliwkowe i czarne
podkład
sztuczna krew lub błyszczyk 

Podoba się?
Klaudia :)



Komentarze

  1. Ja w tym roku stawiam na meksykańską czaszkę. Muszę przyznać, że Tobie ten makijaż wyszedł świetnie:)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o czaszce. :) Zobaczymy na co mi jeszcze przyjdzie ochota. Bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  2. ;) oo na prawdę pomysłowo udało Ci się kogoś wystraszyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie straszyłam nikogo, był taki plan, ale stwierdziłam, że zaoszczędzę komuś strachu :)

      Usuń
  3. pokombinuj z gliceryną efekt krwi jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem. Tylko, że brałam to co "było pod ręką", zbytnio nie szykowałam się do takiego makijażu. :)

      Usuń
  4. 21 yr old Speech Pathologist Isahella Gudger, hailing from Oromocto enjoys watching movies like Death at a Funeral and Wood carving. Took a trip to Monastery and Site of the Escurial and drives a De Dion, Bouton et Trépardoux Dos-à-Dos Steam Runabout "La Marquise". dlaczego nie dowiedziec sie wiecej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty