Złote barwy jesieni - makijaż

Dzień dobry! :) 

Od kilku dni wraz z Siostrą posiadamy fan page zdjęciowo-makijażowy. Siostra amatorsko robi zdjęcia, a jak jak to ja, makijaż. Jeżeli jesteście ciekawi różnych zdjęć mojej siostry i moich makijaży to zapraszam KLIK
Korzystając z okazji, że wczoraj świeciło pięknie słoneczko (dziś też świeci), zdecydowałyśmy się na zdjęcia. :) 

Za obiektywem - moja siostra, przed - ja. :) 



Zdecydowałam się na makijaż w złocie, brązie i w bordo, do tego usta nude. :) Delikatnie nałożony brąz, róż oraz rozświetlacz. 





Słońce razi :)


Kosmetyki:
Podkład HD z W7
Korektor KOBO Professional
Mieszanka cieni: Makeup Revolution "Hot Smoked", Beauties Factory, Technic Electric
Żelowy eyeliner Maybelline
Tusz Lovely
Róż Catrice
Bronzer My Secret
Rozświetlacz Wibo
Pomadka Miss Sporty + błyszczyk z Lovely 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty