Tani i dobry, czyli krem oliwkowy do rąk z ISANY - recenzja

Dzień Dobry! 
Nie tak dawno na promocji kupiłam krem do rąk z Rossmannowskiej marki - Isana. Zapłaciłam za niego chyba 3 zł. :) Żal było nie kupić, tym bardziej, że potrzebowałam czegoś do rąk.
Stojąc przy półce nie mogłam zdecydować się na zapach, ale padło na oliwkę, gdyż krem jest do skóry suchej, czyli mojej. :) 


ISANA krem do rąk oliwkowy zawiera specjalną kombinację składników aktywnych, takich jak pantenol i gliceryna, które nawilżają i uelastyczniają skórę. Kompozycja naturalnego oleju oliwkowego i masła kakaowego intensywnie pielęgnuje i pozostawia uczucie gładkiej skóry. Łatwo się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy. 



Krem ma lekką konsystencję i pięknie pachnie! :) 
Jest bardzo wydajny. Malutka ilość produktu wystarcza na pokrycie dłoni. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy, co jest dla mnie wielkim plusem. Dobrze nawilża suchą skórę, pozostawiając ją przyjemną i gładką.  

Z bardzo zniszczonymi czy suchymi dłońmi może i nie dałby rady. W każdym bądź razie mam suchą skórę i z nią sobie radzi. :)

Pojemność to 100ml., jest to bardzo dużo ze względu wydajność.
Nie mam pojęcia kiedy go zużyję, ale na pewno kupię jeszcze inny zapach i zobaczę czy będzie się sprawdzał tak samo dobrze jak ten oliwkowy. 


Polecam. :) 






 Używałyście któryś z kremów Isany? :) 

Komentarze

  1. ja mam Isana, intensywny z mocznikiem do skóry bardzo suchej, i też jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam ostatnio w Naturze Garniera w czerwonej tubce i też jest świetny i bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam kremów z Garniera do rąk, ale mam mleczko do ciała i bardzo lubię je ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty