Perfecta oczyszczanie: peeling drobnoziarnisty mineralny

Cześć!
Jesień, jesień i jej uroki... Jestem chora, na zwolnieniu lekarskim, więc korzystając z tego, że lepiej się czuje niż 3 dni temu, piszę post. Siedzę w domu i nudzę się jak mops. Mam wrażenie, że choroba nigdy nie minie... "Miliony tabletek", dwa antybiotyki... Żyć, nie umierać, co nie? :/ 
Na dodatek doszły mnie słuchy, że w poniedziałek ma u mnie padać śnieg... Nie jestem zdziwiona (podhalańska pogoda), ale jednak mam nadzieję, że to jakiś żart! 



Do rzeczy! 
Im bliżej zimy tym bardziej moja skóra będzie sucha, więc peelingowanie jej jest koniecznie jak i dobre natłuszczanie. 
Zobaczcie co kupiłam kiedyś na promocji w Rossmannie i czy jest wart uwagi, a może to bubel? 



Co nam obiecuje producent?

DZIAŁANIE:
*Delikatnie usuwa ze skóry martwy naskórek
*Odblokowuje pory, mineralizuje
*Skutecznie wygładza powierzchnię skóry
*Dodaje energii i witalności

* * * 
SKŁADNIKI AKTYWNE:

MINERAŁY MORSKIE magnez, wapń sód i potas chronią naskórek przed nadmierną reaktywnością na czynniki zewnętrzne. Koją uczucie podrażnienia, swędzenia i dyskomfortu.
KRZEMIONKA delikatnie peelinguje naskórek, powodując złuszczenia martwych komórek naskórka.
LAPIS LAZULI wzmacnia naskórek poprawiając jego kondycję i chroniąc przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych. Nawilża i przywraca skórze naturalny blask.
RÓŻA STULISTNA posiada silne właściwości przeciwrodnikowe, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych oraz działa antyzapalnie. 
***

Saszetka jest podzielona na dwie części, jedną możemy wykorzystać na dwa razy. 

Moja opinia:
Zapach jest przepiękny! Nie umiem opisać jaki dokładnie, ale jeszcze z takim się nie spotkałam. 
Peeling bardzo dobrze usuwa martwy naskórek i świetnie wygładza skórę.
Patrząc na opakowanie widzimy wielki napis OCZYSZCZANIE.
Pory rzeczywiście coś tam chyba "ruszyło", gdyż nawet mi wyskoczyły niechciani goście. Nie jestem pewna czy to od peelingu czy "od tak".
Poza tym, jakoś wągry czy inne "dziady" po tym peelingu nadal są. Niestety.





Gdyby nie to świetnie wygładzenie to byłby dla mnie bubel, więcej oczekiwałam po tym produkcie. 
Nie łudziłabym się na Waszym miejscu, że ten peeling zrobi Wam wielkie oczyszczanie twarzy. 
Nie jest to najgorszy produkt, ale nie kupię go ponownie. 



Używałyście?

Pozdrawiam, Klaudia


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty