BIOSILK: Nawilżająca regeneracja MARACUJA OIL

Kiedyś będąc na zakupach w Biedronce zauważyłam ten olejek i go wzięłam.
Czytałam kilka recenzji, miał dobre opinie, więc czemu by nie wypróbować? :)
Zużyłam kilka buteleczek jedwabiu z tej firmy i byłam bardzo zadowolona. 



Słowa producenta:
Nawilżająca regeneracja olejkiem z marakui przeznaczona jest do włosów suchych i zniszczonych. Nawilżająca regeneracja Maracuja Oil bogata jest w witaminy A i C.
Wygładza i ułatwia stylizacją suchych, niesfornych i zniszczonych włosów. Olejek z marakui intensywnie nawilża włosy nadając im lśniący połysk i fantastyczny zapach. 




Sposób użycia:
Nałożyć niewielką ilość na dłoń i rozprowadzić równomiernie na wilgotne lub suche włosy. Ułożyć wedle uznania. Kosmetyk nie testowany na zwierzętach. 


* * * 

Po tym jak zużyłam kilka buteleczek jedwabiu tej firmy, spodziewałam się wiele dobrego po tym olejku. Nie pomyliłam się.
Jest to świetny dodatek do pielęgnacji włosów, świetnie komponuje się z maską Kallos. 
Olejek pięknie pachnie, ułatwia rozczesywanie włosów, nadaje im lekkiego blasku i miękkości.
Jest dosyć gęsty, tak samo jak jedwab. 
Używam go zawsze po umyciu włosów, gdy już nałożę i spłuczę maskę, na wilgotnych włosach lub samego jak mi się śpieszy. 



Jeżeli używacie i lubicie odżywki, maski, wszelkie kosmetyki do włosów to polecam ten olejek. 
Jest to produkt, który w połączeniu z innymi tworzy w rezultacie bardzo dobry efekt końcowy, ale i sam działa zadowalająco! :) 
O ile dobrze pamiętam kosztuje około 5 zł za 15 ml.  




Polecam! :)


Używałyście go kiedyś? 


Komentarze

  1. Świetny, uwielbiam go stosować rano i wieczorem, by wygładzić włosy i zabezpieczyć przed niesprzyjającą pogodą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam go i potwierdzam, jest super. I ten zapach...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten zwykły biosilk i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam go w biedronce ale jeszcze nie stosowałam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty