Makijaż: sexy kocie oko

Uwielbiam mocne makijaże! Czasami lubię poszaleć, nie mam obaw, aby tak wyjść do ludzi. :) 
Mieszkam stosunkowo w małym mieście, gdzie "idąc w czerwonych czy różowych ustach" ludzie patrzą jakbym była z innej planety. :D Nie przejmuję się tym. Zawsze chce mi się śmiać jak małe dzieci do mnie podchodzą i centralnie patrzą na moje usta. Zwykle się do nich uśmiecham. :) 

Teraz do rzeczy! 
Wczoraj zrobiłam takie "sexy" kocie oko, z połyskiem. :) Użyłam bronzer i rozświetlacz, nie miałam ochoty jakoś na róż...



Nowa zdobycz z promocji w Rossmannie - korektor z Wibo. 




Pierwszy raz założyłam dosyć dziwne połówki rzes z Ardell. 



Nie było pogody, więc zdjęcia nie oddają uroku makijażu.
Następnym razem poproszę siostrę o focie :P 


Kosmetyki:
Podkład HD z W7
Bronzer My Secret
Rozświetlacz Wibo
Eyeliner żelowy Maybelline
Tusz Lovely (żółty)
Połówki rzęs ARDELL nr 311
Miesznka cieni: Sleek,Technic Electric, Beauties Factory 
Baza pod cienie DENI CARTE
DELUXE BRIGHRENER - korektor z WIBO
Eyebrow STYLIST, żel do brwi WIBO + cień brązowy z MUR
FIXING POWDER - puder Wibo 
Pomadka Fushia Passion nr 204 ASTOR 
 



I... ZAPRASZAM NA BLOG MOJEJ KOLEŻANKI ASI:
http://jwsmakeup.blogspot.com/

Ps. Ona o tym nie wie, że własnie umieściłam jej blog w moim poście. :) 




Lubicie takie makijaże? 
Życzę miłego tygodnia! 

Komentarze

  1. Rewelacyjny makijaż! A te oczy-boskie :) Ja niestety tak ładnie nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Jest mi niezmiernie miło!
      Trochę ćwiczeń i każdy umie. :)

      Usuń
  2. boski, a usta wymiatają :) ta pomadka jest faktycznie nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocie oko nie jest moją mocną stroną i myślę, że jeszcze sporo czasu minie zanim wyjdzie mi tak perfekcyjnie jak u Ciebie :) Makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Do perfekcji mi jeszcze daleko, ale ćwiczę i doskonalę się cały czas.

      Usuń
  4. Piękny makijaż choć nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już pisałam - makeup bombowy :) a te rzęsy faktycznie dziwne trochę:P
    P.S. Dzięki za udostępnienie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dziwne, ale w rzeczywistości na powiekach wyglądają ładnie.
      Nie ma za co :*

      Usuń
  7. Przepiękny makijaż :) Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, pięknie Ci to wyszło :) I jaka krecha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś niesamowitego! Chciałabym mieć taki talent do malowania oczu. Ograniczam się do tuszu i eyelinera. ;)
    Obserwuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co powiedzieć, baaaaaaaaaaardzo dziękuję! Co za miły komentarz! :)

      Usuń
  10. Sama nigdy bym czegoś takiego nie wykonała, super efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, jeszcze sporo pracy przede mną, ale widzę wielką różnicę jak malowałam kiedyś i dziś. :) Najważniejsze jest się rozwijać.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie! Uwielbiam ten korektor z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny makijaż, pięknie w nim wyglądasz :D

    Shadesofblondie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty