Dzienny makijaż z granatową kreską

Cześć! 
Chciałam dać ostatnią szansę eyelinerowi z Lovely. Niestety nie był to dobry pomysł, bo od razu po namalowaniu kreski zaczął pękać. Cóż... Nie polecam.
Jeżeli mnie obserwujecie od jakiegoś czasu to pewnie pamiętacie makijaż w podobnej kolorystyce. :)







Dwie propozycje ust;
pomalowane pomadką w kredce lub dwa w jednym z błyszczykiem



Polecicie mi jakiś dobry eyeliner w takim kolorze lub turkusowym? 



*Kosmetyki*
Baza pod cienie Deni Carte
3 cienie z palety Sleek Oh so Special
Eyeliner Lovely Matte 
Mascara Lovely Curling Pump Up 
Połówki rzęs ARDELL 
Wibo Eyebrow STYLIST + cień z palety Makeup Revolution Hot Smoked (brwi)
Korektor Wibo DELUXE BRIGHTENER 
Bell HYPOAllergenic BB Cream nr 01 Vanilla
Bronzer My Secret
Róż Catrice
Rozświetlacz Wibo 
KOBO Professional Fashion Color Shine & Care Lisptick nr 202/ Glossy Lips nr 307 SPICY




Komentarze

  1. Genialny efekt daje ta kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten makijaż, szczególnie połączenie kolorów.
    Nie mogę wyjść z zachwytu, masz takie piękne oczy i brwi...ach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nikt mi nigdy nie powiedział, że mam ładne brwi (oprócz rodziny). Dziękuuuuuję! :) Miło mi ! :D

      Usuń
  3. Piękny makijaż :) ja jeszcze nigdy się nie odważyłam na kolorową kreskę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetny efekt!

    Podoba mi się też połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyciągnięta kreska :) Jeżeli była robiona eyelinerem w pędzelku to naprawdę Cię podziwiam, ja wolę używać żelowych linerów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie taki w pędzelku czy żelowy nie robi różnicy. Oby dwoma robię taką samą kreskę. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty