Makijaż Sylwestrowy/okazjonalny

Cześć! 
Pierwsza propozycja makijażu na Sylwestra (tego roku) czy też okazjonalnego. Wczoraj  go "nosiłam". Spodoba się osobą, które lubią odcienie szarości, granatu czy czerni. Tym razem bez brokatu, ale za to cienie się błyszczą. Do tego delikatnie podkreśliłam kości policzkowe różem, bronzerem oraz rozświetlaczem. Dokleiłam połówki rzęs z Ardell, a usta pomalowałam różowym błyszczykiem. 







Cienie pochodzą z palety Sleek oraz Makeup Revolution
Błyszczyk Bell Glam Wear 
Bronzer My Secret
Róż Catrice
Rozświetlacz Wibo
Fluid BB Cream Bell HYPOAllergenic 

Komentarze

  1. Kolejny piękny makijaż. Faktycznie idealny na Sylwestra. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż, może stworzę podobny na studniówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, masz bardzo podobną budowę oka do mojej :)
    świetny makijaż, cudownie wyblendowany <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz? :) Po ostatnim Twoim makijażu, który widziałam na FB też mi się wydawało, że mamy podobną budowę oka. :)

      Dziękuję! Bardzo mnie cieszą takie komentarze. Szczególnie, że przez ostatni czas sporo pracowałam żeby dobrze blendować czarny cień i żeby jak najlepiej wyglądał. :)

      Usuń
  4. Lubię takie kolory w makijażu oka :) Idealny na jakieś większe wyjście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, u mnie spisał się na chrzcinach chrześniaka :)

      Usuń
  5. O, makijaż jak raz dla mnie, taki w sumie bardzo rockowy, w takim to bym poszła poszaleć pod sceną na jakimś dobrym koncercie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O, makijaż jak raz dla mnie, taki w sumie bardzo rockowy, w takim to bym poszła poszaleć pod sceną na jakimś dobrym koncercie :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty