Co kupiłam na promocji w Rossmannie? -49%

Nie szalałam na promocji -49% w Rossmannie. Wzięłam tylko to, co będę używać, żeby się nie marnowało. Zakupy wyszły mnie szalenie tanio! Z czego jestem zadowolona. :) 


1. Wibo: DELUXE BRIGHTENER (ekskluzywny korektor rozświetlający do stosowania na wrażliwą skórę okolic oka).  Potrzebowałam korektora, więc skusiłam się na tą nowość.  Z promocją kosztował mnie 7.44 zł, a cena regularna to 14.59 zł. Podoba mi się jak wygląda pod oczami, ale o nim jeszcze "pogadamy" - napiszę recenzję. :)


2. Znowu Wibo: FIXING POWDER, półtransparentny puder matujący. PACHNIE CUDOWNIE! :)
O nim pewnie też wspomnę co i jak. Cena na promocji:  5.29, cena regularna: 10.39zł. 



3. Bell HYPOAllergenic, lip tint nr 03, farbka do ust. O niej na pewno napiszę recenzję, jest to "MÓJ" kolor, na dodatek jest trwała. :) Cena promocyjna to: 5.09 zł., a normalna to: 9.99 zł. 



4. I... Ostatnia rzecz! Nie zdziwicie się chyba jak powiem, że z Wibo? :) hahaha
Eyebrow STYLIST, brązowy żel stylizujący do brwi. Szkoda, że ma połysk, ale całkiem ładnie wygląda na brwiach. :) Zgubiłam paragon, ale kosztował mnie niecałe 5 zł z rabatem. 



Dopiero teraz zorientowałam się, że oprócz farbki do ust wszystkie kosmetyki są z Wibo.

A Wy, co kupiłyście? :) 
Poszalałyście czy może zrobiłyście skromne zakupy jak moje?


Postaram się w następnym tygodniu pokazać Wam makijaż i napisać recenzję farbki do ust. 

Niedługo święta i Sylwester. Jak będę mieć czas to pokażę Wam moje propozycje makijażowe na te okazje. 

Pozdrawiam cieplutko! :) 




Komentarze

  1. Zapraszam do mnie :) http://naataliasasor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie skorzystałam z Rossmannowej promocji, jedynie w Naturze byłam :) Produkty do twarzy kupiłam ostatnio na Cocolita.pl, bo tylko tam był dostępny podkład Nearly Naked za zawrotną cenę 19zł i korektor od Hean - HD w odcieniu 101, którego już od dawna jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tych produktów, tzn nigdy nie miałam. :) Z ciekawości aż zobaczę na Cocolitę :D
      ps. uwielbiam tę drogerię za niskie ceny.

      Usuń
  3. Ciekawe rzeczy zgarnęłaś.Ja tylko w ostatniej części promocji nic nie zgarnęłam bo niestety kasiorki nie wystarczyło..były inne wydatki :"(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, a ja specjalnie odłożyłam pieniądze na tę okazję.
      Z resztą chciałam paletkę taką 3 w 1: róż, bronzer, rozświetlacz z Wibo, nowość, ale nie ma u mnie w Rossmannie jeszcze.

      Usuń
  4. Ceny w promocji są bardzo kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jak na razie powiem - jest okej, ale zobaczymy co i jak dalej. :D Zapraszam na recenzję niebawem!

      Usuń
  6. Lubiłam ten żel do brwi z WIBO :) Obecnie używam żel z Maybelline i jest lepszy, bo szybciej można nim "machać" przy brwiach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś się zaopatrzę ten z Maybelline, ale kusi mnie ten nowy z Essence bo jest matowy, a ten z Wibo ma połysk... ;)

      Usuń
  7. Ja na promocji poszalałam! :D szczególnie w ostatnich dniach promocji :) z Twoich zdobyczy kupiłam korektor i puder wykańczający :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty