Eveline Cosmetics: Eye Max Precision - kredka do oczu (recenzja)

Hej! :) 
Odkąd wpadła ta kredka w moje ręce używam jej często. Przed nią nie pamiętam kiedy sięgałam po kredkę. Ciągle używałam eyelinerów w różnej postaci. 
Nie planowałam jej recenzji, dlatego też wcześniej nie robiłam zdjęć, napisy na niej się trochę zdarły. 


Na samej kredce nie ma za wiele informacji, oprócz nazwy, koloru oraz składu.
Mam w kolorze Grey, czyli po prostu szarą. 
Nie jest ani za miękka, ani za twarda. Powiedziałabym, że w sam raz. Dobrze maluje się nią powieki. 
Dużym plusem jest to, że nie trzeba jej temperować. Jest wysuwana, z drugiej strony posiada gąbeczkę, którą całkiem fajnie się rozciera. 



Nie liczyłam na nią szczególnie. Mam przetłuszczające się powieki i myślałam, że po 3 h odbije mi się już na oczach... Taki urok tłustych powiek. 
Jednak kredka mnie zadziwiła. Wytrzymuje w dobrym stanie cały dzień! Nie odbija się. Nie zauważyłam, aby kolor wyblakł po całym dniu, a testowałam ją w różnych warunkach. 
Jest to na prawdę trwała i tania kredka. 
Ratuje mnie każdego poranka, kiedy nie mam czasu. Rysuję szybko krótką kreskę i gotowe. 



Macie swoje ulubione kredki do oczu? :) 

Komentarze

  1. Ja jeszcze nie znalazłam swojego ulubieńca wśród kredek. Wszystkie się rozmazują i nie trzymają się zbyt długo powieki. Tej jeszcze nie miałam, więc może okaże się również moim ulubieńcem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego jestem fanką żelowego eyelinera. Jednak, że kredką jeszcze szybciej zrobię kreskę to ją bardzo polubiłam i jeszcze trwałość. ;)

      Usuń
  2. U mnie nawet eyeliner się odbija :P, a przynajmniej te które miałam. Kredka za to ma fajny kolor, nie często spotyka się szarą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najczęściej na oko nakładam korektor + puder jeżeli nakładam sam eyeliner i nawet daje to radę cały dzień. Jeżeli cienie to tak samo + baze pod cienie. ;) Inne kredki mi się odbijały z tych tańszych. Ta jest świetna. Na razie jedyna jaką używałam, która tak dobrze się spisuje. Może warto kupić i przekonać się.

      Usuń
  3. Też mam tłuste powieki więc byłaby idealna dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty