Włosowe Love: Moje włosy kiedyś i dziś.


Cześć! :)


Pokażę Wam w całej okazałości moje włosy. Potem będę co jakiś czas dodawać nowe posty ze zdjęciami włosowymi, po prostu takie "aktualizacje". 

Dziś byłam je ściąć i delikatnie pocieniować. Żebyście wiedziały/eli jak byłam zestresowana. Jednak okazało się, że wcale tak dużo nie widać różnicy. Przede wszystkim włosy odżyły, o co mi głownie  chodziło. Po zimie końce miałam brzydkie, z rozdwojonymi końcówkami. 


Każdy włos na wagę złota... 

Zacznijmy od 2013 roku, ponieważ mam takie zdjęcie, które pokazuje moje włosy w 100%.

Dokładnie: maj.

Włosy były dosyć mocno wycieniowane i na zdjęciu są wyprostowane. 



Kolejne zdjęcie jest z kwietnia 2015 roku. 
Również wyprostowane, po wizycie u fryzjera. 


Nie mam pojęcia dlaczego mi się tak roztroiły. Przymknijcie na to oko. ;)

I... MOJE WŁOSY DZIŚ! :)  Trochę ich poszło. 


Przed dzisiejszym cięciem, w między czasie skracałam je raz "ciut więcej niż zawsze" o jakieś 5 cm. 
Jak widać dosyć szybko mi rosną przy regularnym podcinaniu po 2 cm co 3-4 msc. Nawet nie wiedziałam, gdybym nie zobaczyła zdjęć z tego i tamtego roku. Chciałam przyśpieszyć ich wzrost, ale chyba taka długość mi wystarcza. Zobaczymy co będzie dalej. :) Mam nadzieję, że długo będę się cieszyć ładnymi końcami, a na lato znów podetnę. 

Myślę, że na wiosnę większość z nas powinno zadbać o włosy, ponieważ po zimie (przynajmniej moje) są zmęczone życiem. 

Nie wyobrażam sobie jak na razie ściąć włosów na krótko. To nie moja bajka. Uwielbiam długie włosy, pomimo wszystkich "ale"! 


Moja aktualna pielęgnacja włosów to:

Maska Kallos Keratynowa
Balsam Green Pharmacy do włosów suchych i zniszczonych
Olej kokosowy
Serum kolagenowe
Spray w mgiełce z keratyną 
Różne szampony 

Oczywiście, nie używam wszystkiego na raz. Co za dużo to nie zdrowo. Teraz pozostaje mi wszystko powoli zużyć. 


A Wy jakie macie włosy? :) 

Komentarze

  1. Zawsze mnie zastanawia jak kobiety myją takie długie włosy.
    Są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci... Normalnie! :D Najpierw myję skórę głowy dokładnie, a potem delikatnie długość. Wcale nie muszę "szorować" włosów po długości. Nie chce ich niszczyć, a poza tym nie potrzebują takiego traktowania :D

      Usuń
  2. Masz przepiękne włosy, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klaudia masz piękne włosy! I ten kolor <3....ja cały czas staram się zapuścić i zminimalizować puszenie. Niestety czasem wyglądam jak by mnie piorun walną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, też czasem tak wyglądam, wiec jedynie mnie ratuje upięcie. Kolor? Mój naturalny, chociaż fryzjerka mówiła, że ładny... Dla mnie zwyczajny brąz z rudymi refleksami i końcami.
      Dziękuję :D
      Mniej puszą się włosy od balsamu, o którym wspomniałam w poście.

      Usuń
  4. Uwielbiam długie włosy i sama nie wyobrażam sobie siebie w krótkich :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty