Evree TOTAL NUTRITION odżywczy krem do rąk - recenzja

Cześć Wszystkim! 
Większość z nas chce mieć zadbane, ładne dłonie. Na pewno używałyście już różnych produktów, macie swoich ulubieńców. Jeżeli jesteście ciekawe co sądzę na temat tego kremu to zapraszam do czytania. 


TOTALNUTRITION
Odżywczy krem do rąk
do bardzo suchej i wrażliwej skóry

Wyjątkowa receptura dzięki zawartości olejków makadamia i migdałowego oraz witaminy E+F
*głęboko odżywi i nawilży skórę dłoni 
*złagodzi podrażnienia, przywróci zdrowy wygląd
*zmiękczy dłonie oraz nada im jedwabistą gładkość 

Krem szybko się wchłania tworząc na powierzchni skóry ochronny film. Nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości. 

100 ml.



Tubka kremu jest różowa, kobieca z białymi napisami. Przyjemna dla oka. 
Posiada zatrzask. Łatwo wydobyć z niej produkt. Zapach kremu mi się podoba, delikatny, niedrażniący. 

Sam w sobie krem powinien przypaść do gusty większości z Was. Bardzo szybko się wchłania, jak obiecuje producent; nie pozostawia filmu na skórze. 
Bardzo dobrze nawilża dłonie i wygładza. Przecież o to właściwie chodzi! 

Miałam taki okres kiedy około tygodnia nie stosowałam żadnego kremu do rąk. Poprzedni się skończył, wyszło tak, że nie kupiłam innego. Moje dłonie zrobiły się bardzo szorstkie, strasznie suche i skóra zaczęła mi pękać. Totalny koszmar! 
Na szczęście kupiłam ten krem i po dwóch dniach stosowania (smarowania dłoni kilka razy dziennie) wszystko wróciło do normy. Wielka ulga! Używam go cały czas, przeważnie dwa razy dziennie i cieszę się efektami jakimi daje. 
Dłonie są przyjemnie i gładkie w dotyku. Po prostu zadbane.  

Szczerze polecam ten krem! 



Znajdziecie go w Drogerii Natura i o ile pamiętam to też w Rossmannie. :) 


Jakie inne kremy mi polecicie? 

Komentarze

  1. No to kolejny do wypróbowania;D Na mnie kiedyś bardzo dobrze działał ten podstawowy krem do rąk z Neutrageny, ale cos ostatnio sobie nie radzi ze mną;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym kremem zaraziła mnie moja koleżanka :), z tego co pamiętam podobał mi się jego zapach ale nie mogłam go dostać w Superpharm i kupiłam niebieski który też jest świetny :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny krem, ja nie mam kremów specjalnie do rąk, używam masła kakaowego Ziaja do całego ciała i czasem właśnie też do rąk. Ważne jest, że się nie lepi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o mnie to wolę krem przeznaczony do rąk niż masło kakaowe z Ziaji, które dobrze znam ;)

      Usuń
  4. Z chęcią bym go kupiła. Na chwilę obecną jestem wierna Soap&Glory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny i ślicznie pachnie, choć często przez zawartość mocznika występuje u mnie straszliwe podrażnienie :( Ale generalnie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam krem z tej firmy ale w białym opakowaniu bodajże instant help i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukałam ostatnio czegoś co w końcu nawilży mi łapki, cieszę się że tu trafiłam :)

    RudaUrodowo - alternatywnie o urodzie

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go ,świetnie się spisuje ale nie jest ideałem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam krem do rąk tej firmy ale w białej tubce :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty