Lawendowy makijaż: romantyczny i świeży

Cześć! :)

Dziś napadło mnie znowu na fiolety, ale w subtelnym, romantycznym wydaniu. Makijaż na pewno spisze się na walentynki, jako śluby czy też każdą inną okazję. Do tego połówki rzęs Ardell, bardzo delikatne. Główną rolę pełnią tutaj mieniące się cienie z palety Makeup Revolution Eyes Like Angels. Kącik rozjaśniony cudownym lekko różowym cieniem. Do tego cienie z My Secret. Całą twarz dziś wykonturowałam podkładami z Kobo, a czoło pudrem brązującym również My Secret. Więc? Zapraszam na zdjęcia! 












Podoba Wam się takie subtelne wydanie? :) 

 ♥  


Kosmetyki użyte do makijażu:
Cream BB Bell HYPOAllergenic 
Rozświetlacz Wibo
Róż Catrice
KOBO PROFESSIONAL Face Contour Mix
Puder brązujący z My Secret
POWDER FIXING Wibo (puder)
Cienie Makeup Revolution "Eyes Like Angels"
Cień fioletowy i różowy z paletki My Secret "Autumn Blossoms"
Eyeliner żelowy Maybelline 
Usta delikatnie podkreślone farbką do ust Lip Tint Bell HYPOAllergenic 
Połówki rzęs ARDELL nr 301
Mascara Lovely (żółta)




Komentarze

  1. Mi się podobają Twoje makijaże z fioletowym cieniem, ponieważ ładnie podbijają zieloną tęczówkę, którą posiadam. Wcześniejszy makijaż już się starałam odwzorować i nawet w miarę wyszło. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo świetnie! Jeżeli jeszcze jakiś odzwzorujesz to z chęcią zobaczę! :)
      Możesz mi podesłać na maila! kakuna.klaudia@gmail.com

      Usuń
  2. Idealna kreska, mi nigdy taka nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć i...WYJDZIE! :D

      Usuń
  3. Jesteś mistrzynią kresek, zrób jakiś post jak robisz kreskę.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad tym kiedyś. Zrobię w najbliższym czasie. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty