Tołpa: green, oczyszczanie. Łagodny żel do twarzy i oczu.

Cześć Kochane! :) 

Powoli zbliżamy się do końca roku. Mam nadzieję, że wyrobię się z recenzjami, które mam zaplanowane. Chciałabym napisać posty przed świętami. Czas biegnie nieubłaganie, ale cieszę się, że niedługo nowy rok. W planach mam jeszcze trzeci z kolei makijaż na Sylwestra. Jeszcze nie wiem czy będzie on tak mocny jak poprzednie, czy zdecyduje się na coś delikatniejszego. Pożyjemy, zobaczymy! 




Łagodny żel do mycia twarzy i oczu 
łagodnie oczyszcza
nawilża i odświeża

hypoalergiczny 
skóra: wrażliwa, normalna i mieszana
roślinne składniki: bławatek, lukrecja


ps. lukrecja świetnie "wiąże wodę w skórze". Prawda, że jest coś w tym poetyckiego? 

*wiemy, że
skóra wrażliwa i podrażniona potrzebuje delikatnej, oczyszczającej pielęgnacji. 
Takiej, która pójdzie jak z płatka.
Odświeży, nawilży oraz przywróci uczucie komfortu. Bławatek i lukrecja potrafią to zrobić niezauważalnie. 

*nasz żel
oczyszcza skórę z makijażu i zanieczyszczeń. Jest łagodny i można go używać do demakijażu oczu i ust. Nawilża i odświeża. Łagodzi podrażnienia i przywraca komfort. 


*sposób użycia
rozprowadź żel na powierzchni twarzy, oczu, ust i szyi. Delikatnie masuj kolistymi ruchami, a następnie spłucz wodą. Stosuj rano i wieczorem. 


*małe wielkie składni torf tołpa, ekstrakt z kwiatów bławatka, ekstrakt z korzenia lukrecji 

być może niektóre nasze składniki posiadają zagadkowe nazwy. Ale prawda jest taka, że żadnej z nich nie znalazł się tutaj przypadkowo. I z tego jesteśmy dumni.

ewentualne zmiany w wyglądzie produktu wynikają z zastosowaniu naturalnych składników aktywnych. 

mała wielka pielęgnacja 
kiedy mówimy "mała wielka pielęgnacja" mamy na myśli codzienne, drobne, ale  przemyślane czynności, bo uważamy, że to suma małych rzeczy daje duży efekt. 


0%
sztucznych barwników, PEG-ów, SLS-u, silikonów, oleju parafinowego, parabenów i donorów formaldehydu 

tak
naturalny kolor, roślinne składniki aktywne fizjologiczne pH, konserwanty 
opakowanie bezpieczne dla środowiska - poddawane recyklingowi. 

Pojemność:150ml 
ważność: 3 msc od otwarcia 

 * * * 

Szukałam czegoś, co nie będzie podrażniać mojej skłonnej do podrażnień, alergii twarzy i zaciekawił mnie ten produkt. Kupiłam go w Biedronce. 




Tubka jest przezroczysta, miękka. Widać w niej lekko żółtawy żel. Opakowanie posiada wygodny zatrzask. 
Podoba mi się forma, w jakiej zostały napisane wszelkie informacje. Miło się je czyta.  

Żel jest delikatny i świetnie oczyszcza twarz. Również doskonale radzi sobie z demakijażem na wilgotnej twarzy. Lubię używać go po zmyciu makijażu, kiedy chcę do końca oczyścić twarz, tak aby nic nie zostało. Myję nim twarz, oczy, usta oraz szyję. 
Ładnie rozpuszcza eyeliner i tusz do rzęs. Likwiduje zaskórniki, co mnie pozytywnie zaskoczyło. Nie ma po zmyciu uczucia "ściągniętej" skóry. 
Bardzo się z nim polubiłam. Jest bardzo wydajny, a mamy tylko 3msc na zużycie, więc trzeba się śpieszyć. 

Jeżeli szukacie hypoalergicznego żelu to polecam ten! 

Cena: około 15zł. 


Używałyście już go może? :) 



Komentarze

  1. Ostatnio wszystko podrażnia moją cerę, więc może ten żel by się spisał. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie skończyłam żel do mycia twarzy tej marki i bardzo ją polubiłam. Przy kolejnej wizycie w Polsce z pewnością ponownie coś kupię z Tołpy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy produkt z Tołpy, ale kto wie?
      Może skuszę na na krem lub coś innego.

      Usuń
  3. Używałam go kiedyś, nie zachwycił mnie jakoś specjalnie, ale krzywdy tez mi nie zrobił ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy bardzo się z nim polubią, a inni wcale. Tak to jest :D

      Usuń
  4. Naprawdę likwiduje zaskórniki? Aż ciężko mi uwierzyć, bo u mnie żaden produkt nie jest w stanie ich usunąć. Chyba jakiś ciężki przypadek ze mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę. :) Normalnie żel tak mi oczyścił nos, że jestem zszokowana. Łagodny żel,a tu takie niespodzianki.
      Polecam na zaskórniki żel/peeling z Garniera. Taki chyba 3 w 1. Używałam bardzo dawno i też dawał dobrze radę. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty