Wibo: DELUXE BRIGHTENER, ekskluzywny korektor - recenzja

Hej!
Do końca roku już niedaleko, więc "jadę" z recenzjami. Dziś o ciekawym korektorze, który jest dostępny w Rossmannie. Kupiłam go na promocji -49%. 

Czy się z nim polubiłam?
Sami przeczytajcie! :)



Ekskluzywny korektor rozświetlający na stosowania na wrażliwą skórę okolic oka. Wzbogacony w składnik aktywny DIPEPTIDE tzw. botoks like. Wygładza istniejące zmarszczki oraz zapobiega powstawaniu nowych. 
Formuła bogata w panthenol, wit PP, A, C i E, które nawilżają i pielęgnują oraz kofeinę, która maskuje cienie pod oczami oraz usuwa oznaki zmęczenia. Dodatkowo ekstrakt ze Scutellarii działa łagodząco i przeciwalergicznie.
Korektor zwiera składniki optycznie rozpraszające światło, daje efekt soft-focus.
Przebadany dermatologicznie. 

Zawartość: 1,7g


Działanie:
*rozjaśniające 
*anti-age 
*pielęgnacyjne
*łągodzące
*przeciwalergiczne
*nawilżające
*efekt soft-focus

Składniki aktywne:
* DIPEPTIDE
*panthenol
*wit. PP, wit. A
*wit. C, wit. E
*kofeina
*ekstrakt z Scutellarii 

* * * 
"Ekskluzywny korektor" - sądząc po opakowaniu rzeczywiście wygląda na taki. Aplikatorem jest pędzelek, który ułatwia nakładanie produktu w okolicach oczu. 


Korektor ma różowe tony, ale ładnie wtapia się w skórę. Akurat nie mam problemu z korektorami, które maja różowe tony czy żółte. Jestem totalnie blada - "porcelanowa cera" i każdy się do mnie dopasowuje. Nie ma to jak być neutralnym. :D 



Ładnie rozjaśnia cienie pod oczami (chociaż nie na 100%, mam ciemne i duże zasinienie). Rozstawia skórę rozświetloną, zdrowo wyglądającą. Nadaje się również do konturowania. Spisuje się na czole, nosie, łuku kupidyna czy brodzie. 
Po przypudrowaniu (używam FIXING POWDER z Wibo) utrzymuje się ładnie cały dzień.
Nie podkreśla moich zmarszczek mimicznych, wynikających z budowy oka. Oczywiście trzeba dobrze umieć zaaplikować korektor, o czym trzeba pamiętać! Wklepuję od zewnętrznej strony do wewnętrznego kącika oka, w stronę nosa. Dzięki temu nie wchodzi w zmarszczki mimiczne. :) 





Nie waży się z kremem pod oczy. 
Ładnie wygląda też na powiece czy pod łukiem brwiowym. 

Ogólnie, jest to dobry korektor, lekki, ładnie rozświetlający i odbijający światło. Podoba mi się poświata jaką zostawia.  Mi się bardzo dobrze sprawdza. 
Kosztuje około 15 zł. 



Skusiłyście się już na niego? :) 

Komentarze

  1. Podoba mi się, wygląda naturalnie :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuje Twojego bloga i widziałam, więc proszę o nie spamowanie mi linkami. :) Gdy tylko zechcę to wejdę i poklikam. Wszystko widzę! Miłego dnia! :)

      Usuń
  2. Wygląda na naprawdę bardzo delikatny i jasny - co dla mnie jest kluczową sprawą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się jeszcze muszę nauczyć rozprowadzać korektor pod oczami. Jak go użyję to przeważnie wyglądam gorzej niż bez. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja pisałam w poście; polecam wklepywać np. delikatnie palcem od strony zewnętrznej do strony nosa. Powinno być dobrze. :)

      Usuń
  4. Chyba muszę go wypróbować , na co dzień taki lekki i rozświetlający byłby w sam raz :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak wypróbuj, szczególnie jak są promocje i można kupić za kilka zł. ;D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomina mi ten z Collection i jak dla mnie jest zbyt różowy. Niestety nie wyglądałby dobrze u mnie :/ Choć opakowanie ma ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ja mam ten plus, że różowe tony czy żółte się do mnie dopasowują. ;) Fakt, nie na każdym będzie dobrze wyglądał.

      Usuń
  7. ciekawe recenzje;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty