Makijaż Sylwestrowy II

Cześć! :) 
Druga propozycja makijażu na Sylwestra. Tym razem z brokatem. Ciemne oczy, mocne usta - na taką okazję możemy poszaleć, bez obaw. Sylwester to taki czas, kiedy bawienie się kolorem, brokatem jest nawet wskazane. Jeżeli nie chcecie żeby brokat "plątał" się Wam po domu, najlepiej użyć eyelinera brokatowego i problem z głowy.  
Zdjęcia robione z lampą. 








Kosmetyki
 BB CREAM BellHYPOAllergenic
Puder POWDER  FIXING Wibo
 Puder brązujący My Secret 
Rozświetlacz Wibo
Róż Catrice 
Pomadka FREEDOM Makeup 119 Adorn (piękny kolor!)
Baza pod cienie Deni Carte
Korektor Wibo
Żel stylizujący do brwi Wibo 
Fioletowy Brokat 
Mieszanka cieni: Sleek, Golden Rose, Technic Electric
Żelowy eyeliner Maybelline 
Połówki rzęs ARDELL 



A do tego... Dostałam prezent na Mikołaja!
Książkę! :D 


Biorę się do czytania, a Wy dajcie znać jak Wam się podoba makijaż.


Ps. Zapraszam na mój fan page, wystarczy kliknąć na ikonkę "fb" po prawej stronie bloga. Dziękuję za każdy 'lajk'! :)

Komentarze

  1. Hipnotyzujący makijaż. ;) Pomadka faktycznie ma piękny kolor, muszę się w taką zaopatrzyć. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję.

      Pomadki Makeup Freedom są dostępne w Pepco, również i ta. Koszt 5 zł. :)

      Usuń
  2. Zastanawiam się nad zakupem tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam większość i mi się podoba! Jest zawartych sporo informacji i bardzo na temat. Wszystko wytłumaczone.
      Być może napiszę o niej post. :)

      Usuń
  3. Makijaż jest obłędny. Sama zastanawiam się nad kupnem tej książki, bo niestety - zdolności do tworzenia makijażu nie mam - a skoro miałabym taką książkę, nie chcę aby ona po prostu zdobiła biblioteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Monetko! :)

      Książkę już całą przeczytałam. Sporo wiadomości już wiedziałam, jak i również wiele nowych się dowiedziałam. Mogę śmiało powiedzieć, że się doszkoliłam i w każdej chwili mogę po nią sięgnąć. Polecam! :)

      Usuń
  4. Piękny makijaż! Choć dla mnie trochę za ciemny i nie jestem pewna czy by mi pasował. Fajnie, że nie ma przesady z brokatem, a tylko lekko dałaś znać, że mamy Sylwester :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, może nie każdemu pasować. :) Najważniejsze, by się dobrze czuć w makijażu. :)

      Dziękuję serdecznie. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Sliczny makijaz!! :) Genialnie wykonany, u mnie ten sam mikolaj, z ta sama ksiazka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu MIKOŁAJ JEST TYLKO JEDEN!
      Trafny wybór ;) hehhe

      Usuń
  6. Piękny makijaż, akurat na sylwestra, pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten makijaż jest przepiękny, gdybym tylko potrafiła się tak malować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może się nauczyć ;)

      Usuń
    2. Ja nie mam cierpliwości zupełnie:), musiałabym mieć chyba nauczycielkę na żywo, ale to "TWOJE OKO" wyszło obłędnie!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty