Bioelixire Macadamia oil + collagen SERUM (recenzja)

Witam Wszystkich.
Jestem w trakcie testowania przeróżnych produktów. Tym razem znów "coś" do włosków. Jeżeli jesteście ciekawe to gorąco zapraszam do czytania dalej.


Moje włosy są ostatnio zmęczone życiem. Jeżeli nie wiecie to mam bardzo długie. Podcinam je regularnie, ale muszę zdecydować się na ostre cięcie. Planuję skrócić je około 10 cm. Już czuje dreszczyk grozy!... Jednak będzie to dla nich najlepszy prezent jak i dla mnie. Włoski "odetchną" i na pewno na tym zyskają. Znając życie większość osób nie zorientuje się jeżeli tyle zetnę. 

Kiedyś udałam się do Biedronki po olejek z marakui, który bardzo lubię i... Wróciłam z SERUM! Jeszcze go nie miałam, więc z chęcią po niego sięgnęłam. Nie znam się za dobrze na składach, ale szukając informacji w internecie, wydaje się być dobry. 



Co mówi sam producent?

Serum macadamia + collagen. Silna odżywka do intensywnej regeneracji, nawilżenia i sklejania włókien włosa bez spłukiwania. Serum pobudza  cebulki włosów i chroni je przed wypadaniem. Ułatwia stylizacje i rozczesywanie, chroni kolor włosów, zawiera naturalny filtr UV. Działa nawilżająco i daje długotrwały efekt. 
Sposób użycia: Nakładaj serum na wilgotne włosy. Równomiernie rozłóż na obie ręce i starannie nakładaj na włosy. Zacznij nakładanie od końcówek włosów. 


* * * 



Buteleczka zawiera 20 ml serum. Kosztuje jakieś 6zł. 
Bardzo przypadła mi do gustu matowa zakrętka. Inna niż wszystkie.
 Odżywka cudownie, słodko pachnie! Trochę cukierkowo. Dla mnie bomba! Jest tłusta, konsystencja olejku. Dodatkowo jest bardzo wydajna. Wyprodukowana we Włoszech. 

Jak pisze producent po umyciu głowy, na wilgotne włosy nakładam serum na obie dłonie, delikatnie wcieram od końcówek, aż do wysokości uszu. Profilaktycznie wcieram odrobinę na głowę, tam gdzie robią się zakola, aby zapobiec wypadaniu.  
Produkt ładnie nabłyszcza włosy. Mam wrażenie, że delikatnie skleja końcówki. W dobrym tego słowa znaczeniu. Tak jakby scala delikatnie końce. Plusem jest również to, że posiada naturalny filtr UV.  Nawilża włosy, nie wysusza. Nie mam pojęcia czy zapobiega wypadaniu włosów, ponieważ musiałabym go wcierać w całą skórę głowy i to pewnie z kilka buteleczek. 

Jeżeli chcielibyście przetestować takie serum to polecam udać się do Biedronki.

SKŁAD
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Caprylic/Carpic Triglyceride, Parfum (Fragrance), Hydrolyzed collagen, Macadamia Ternifolia Seed Oil, C.L. 26100 (Red), Cl.L. (Yellow), C.L. (Green).



Życzę Wam miłego i weekendu. :) 

Cieszę się, że dziś piątek i odpocznę przez dwa dni. 

Na relaks: piosenka, którą ostatnio polubiłam. 

Komentarze

  1. Świetne serum, bardzo zachęciłaś mnie do zakupu tym, że ładnie pachnie, a mojemu mężowi na wzmocnienie włosów też się przyda. Ja wolę kupować kosmetyki zachęcona recenzją, sama jakoś niczego nigdy nie potrafię ani wybrać ani zauważyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja najczęściej kupuję coś od siebie. Zdarza mi się też czasami wychwalane produkty. ;)

      Usuń
  2. Dawno nie byłam już w Biedronce, widzę że muszę się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz niebawem wybieram się do Polski i biedronkę odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po Twojej recenzji myślę, że to będzie idealny produkt dla mojej siostry i jeszcze taki tani, super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam dziś w biedronce za jedyne 3,99 jestem zachwycona ceną i opiniami chciałambym żebym miała gęstsze włosy i szybciej mi rosły a u ciebie szybciej rosły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam żeby szybciej rosły, ale wkrótce idę je obciąć dosyć sporo bo są zniszczone końce, a takie na pewno nie urosną.
      Żeby zauważyć takie rezultaty trzeba długo stosować, gdyż przez miesiąc dużo nie urosną tak na prawdę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty