Wibo brows CONCEALER. Kredka do korygowania kształtu brwi.

Hej Kochane!:)
Kiedyś w jakimś poście pisałam, że napiszę recenzję na temat kredki od Wibo, która ma kilka zastosowań, a więc... Zapraszam! 




Od producenta:
Kredka do korygowania kształtu brwi.

To byłoby tyle. :) 


Kupiłam tę kredkę z myślą żeby używać jej na linię wodną. Dobrze się spisuje. Potrafi się utrzymać cały dzień. Oczywiście kolor pod wieczór nie jest tak intensywny jak po samym nałożeniu, ale linia wodna jest beżowa, a nie jak w moim przypadku zaczerwieniona. Nie pomyślałabym, że tak tani produkt (cena, jak dobrze pamiętam to poniżej 10zł) będzie miał tak dobrą jakość. Używam jej codziennie i mnie nie zawiodła. 
Dobrze się spisuję do swojej roli również. Nakładam ją pod brwi, właśnie do korygowania kształtu, a raczej podkreślenia dolnej linii brwi. 



Znalazłam na nią jeszcze trzecie zastosowanie!!!
Użyłam kredkę nawet do "czyszczenia" obwodu ust z wyrazistej szminki. Zamiast używać korektora zdarza mi się podkreślać nią właśnie obwód ust, szczególnie przy dolnej wardze. Ładnie podkreśla kontur ust. 






Jest to 3 w 1. 
Polecam! :)

Dostępna w Rossmannie. 


Pozdrawiam! 

Komentarze

  1. Ja do podkreślania kształtu brwi czasem uzywam kajala Collistara, który jest przeznaczony do linii wodnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jak jeden produkt ma wiele zastosowań.:)

      Usuń
  2. Super trafiłaś z tym postem, właśnie czegoś takiego szukam, jutro idę do Rossmana po puder, który poleciła mi siostra, więc zapewne kupię i tą kredkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! :) Udanych zakupów życzę!

      Usuń
    2. Niestety u mnie w Rossmanie nie było już akurat tej, kupiłam inną też Wibo, ale na tą poluję dalej:)

      Usuń
  3. kiedyś również podkreślałam łuk brwiowy, teraz robię to bardzo rzadko, a czyszczę nadmiar cienia patyczkiem kosmetycznym nasączonym w płynie micelarnym :) ale ta kredka którą pokazałaś ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że Wibo w ofercie ma taką kredkę ! :) Świetny pomysł z podkreślaniem łuku - nadaje to takiej estetyki i czystego wykończenia :) Muszę spróbować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo ostatnio wypuszcza same ciekawe kosmetyki. ;)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Fajnie, że jest jakiś tańszy odpowiednik kredki z Benefit'u :D

    http://shadesofblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodzi! :D Jeżeli jeszcze tańsze odpowiedniki mają dobrą jakość to nic tylko brać. :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty