Smart Girls Get More - STAY LONG CONCEALER (recenzja)

Cześć! 
Kolejna recenzja, tym razem pierwszy bubel tego roku. Nie wiązałam zbyt dużych nadziei z tym korektorem, ponieważ kosztuje chyba około 8 zł. Jednak posiadam tanie kosmetyki, które są bardzo dobre. Nie zawsze cena idzie za jakością, o tym trzeba pamiętać.
Jeżeli chcecie się dowiedzieć dlaczego nie polecam tego produktu to zapraszam do czytania. :)



Od producenta
Face Concealer.
Korektor w płynie / Concealer NO 01

* * * 

Korektor bardzo mało kosztuje, więc chciałam sprawdzić jego jakość i przede wszystkim krycie. Mam spore cienie pod oczami, więc nie każdy korektor sobie poradzi. Musi mieć średnie krycie w kierunku mocnego lub takie, które da się stopniować warstwami na większe. 

Jak większość korektorów posiada aplikator z gąbeczką podobnie jak w błyszczykach. Kolor sam w sobie nie jest zły. Posiada żółte tony. Wszystko było dobrze, aż w końcu doszło do aplikacji.
Konsystencja na  skórze jest wodnista. Krycie jest marne, bardzo marne. Nie kryje moich cieni pod oczami. Gdy chcę nałożyć drugą cienką warstwę tworzą mi się pod oczami żółte plamy. Jest to niedopuszczalne. 
Czerwonych plam też zbytnio nie kryje, delikatnie bladną. 
Możecie to zobaczyć na mojej bliźnie poniżej: 



Co zrobić z takim bublem? 
Jedną warstwę nakładam na powieki i pudruję. Przynajmniej w miarę zakrywa cienkie żyłki. 
Nie lubię marnować i wyrzucać produktów, więc na dzień zużyję korektor właśnie w takim celu. 



Miałyście go? 

Komentarze

  1. W tym temacie idealnie się zgadzamy, bo ja też nie lubię marnować kosmetyków i zawsze staram się je zużyć do końca np. w inny sposób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Szczególnie, że każdy kosmetyk kupuję za pieniądze zarobione własnymi rękami. :) Również każdy staram się wykorzystywać.

      Usuń
  2. Ohh a ja już od ponad 4 tygodni poluje na catrice liquid camouflage i ciągle nie mogę go zdobyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kupić razem z tym bublem, ale właśnie nie było ich! :D
      W każdym bądź razie kupie na pewno.

      Usuń
  3. Nie próbowałam go i nie skuszę się na pewno ;) Mam swoich korektorowych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam jeszcze o tej marce :) Ale takiego korektora nigdy nie widziałam żeby nic nie zakrywał :P.

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam je w Naturze ale marki zupełnie nie znałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja ją znam chyba od wakacji. Wtedy już była w Naturze. Podkład całkiem mi się spisał, za to ten korektor to porażka.
      Tusz do rzęs taki czarny też jest dobry jak na małą bardzo cenę. ;)

      Usuń
  6. Na szczęście nie miałam styczności z tym korektorem. Potrzebuję mocnego krycia, więc i u mnie by się nie sprawdził. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty