Kallos Keratin (recenzja)



Maska do włosów w kremie Kallos Keratin z wyciągiem keratyny i proteiny mlecznej do suchych, łamiących się i poddanych zabiegom chemicznym włosów. Dzięki zawartości keratyny i proteiny mlecznej o regenerujących właściwościach odbudowuje naturalną strukturę włosów wypełniając ubytki. Odżywia i chroni suche, łamiące się włókna włosów. Po zastosowaniu włosy stają się łatwe do układania, miękkie w dotyku i lśniące. 



Jest to moja trzecia maska Kallos. Miałam jagodową i z algami. Przyszedł czas na keratynową, którą chciałam ze względu na moje łamiące się włosy. 
Konsystencja jest podobna do mocno ubitej śmietany, jak w każdej masce. Błyszczy się, nie jest lejąca, świetnie rozprowadza się na włosach i łatwo spłukuje. Pachnie mlecznie, bardzo przyjemnie. 
Bardzo lubię używać tej maski, ponieważ po niej włosy ładnie się błyszczą, są nawilżone, sypkie, mięciutkie i przyjemnie w dotyku. Wyglądają na zdrowsze i zadbane. Włosy po użyciu łatwo się rozczesują. Co do łamiących się końcówek to nie ma tutaj jakiś ekstra efektów. Jednak myślę, że warto zainwestować w tą maskę ze względu na keratynę. 
Towarzyszy mi ona po każdym myciu głowy. Trzymam ją na wilgotnych włosach 5 min i spłukuję.  Jest bardzo dobrym produktem do pielęgnacji. Nie obciąża włosów. Między innymi dzięki niej moje włosy wyglądają ładnie.
(DOPISEK: po tym poście zaczęłam ją używać raz na tydzień i jest to wystarczające).

Moim zdaniem każdy powinien używać masek, dopasowanych do swoich włosów, ponieważ stosowane regularne przynoszą efekty. Włosy na tym zyskują. 




A Wy? Lubicie używać masek do włosów?



Komentarze

  1. Moja ulubiona proteinowa, super się sprawdza :) A aktualnie używam na zmianę omegi i kawiorowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z maskami u mnie bywa rożnie, najczęściej stosuje jednak olej. Ale z Kallos obecnie testuje swoja pierwszą maskę ale bananową. Skusiłem się z racji zapachu ale jestem zadowolona. Włosy też błyszczą i są sypkie. Nawilżenie jest super ale przynajmniej nie przetłuszczają włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używam olejków do włosów. :)
      Bananowej jeszcze nie miałam.

      Usuń
  3. U mnie obecnie maska wax i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam nad maską Wax, ale na razie muszę zużyć tą, a tak wielką maskę szybko nie zużyję. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty