Makijaż: Szaro, ciemno, ale sexy

Hej! :)
Dziś okropna pogoda i leje deszcz... Ostatnio padał śnieg, dziwna ta pogoda. Niech będzie zima normalna albo wcale. Może być wiosna. :D 
Właśnie co do pogody wykonałam szaroczarny makijaż. Jednak z dodatkiem rzęs i rozświetlonym kącikiem tworzy on sexy propozycję. Ostatnio wypadło mi trochę rzęs (co jakiś czas tak po prostu mam), więc nawet nie malowałam górnych tylko sztuczne dokleiłam. :)
Jest ponuro więc zdjęcia też są gorszej jakości niż przy poprzednim makijażu. Straciły na tym trochę kolory i przede wszystkim brwi, ale starałam się jakoś to odratować. 
Do tego strasznie podobają mi się czarne zdjęcia oczu, więc pokażę Wam taki misz masz. 













Makijaż oczu został wykonany w całości paletką Sleek Oh so special, a rzęsy to Demi 120 Ardell. 
Pomadka w kredce z Kobo Professional oraz kółeczko do konturowania. 
Róż z MACa, a brwi wypełnione pomadą z Freedom Makeup. 



Bardzo lubię takiego typu makijaże, a Wy? :) 

Komentarze

  1. Piękny choć bardzo ciemny ;), ja wole zdecydowanie bardziej lekkie makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w takim makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pomadka bardzo mi się podoba. Myślę, że na lato będzie idealna. Makijaż oka bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomadki :D
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam również na konkurs na moim blogu w którym można wygrać różne perełki !


    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki? Chyba pomadka. ;)
      Każdego komentującego odwiedzam i jeżeli podoba mi się blog to go obserwuję. Nie "bawię się" w jakieś obserwacje za obserwacje jak u 10 latków. :) Na pewno zajrzę.

      Usuń
  6. nie lubię szarości w makijażu oka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie jak najbardziej ok podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty