Makijaż na początek wiosny & kilka prywatnych zdjęć

Cześć! 
Dawno nic nie pisałam, ale niestety nie miałam czasu. Oczywiście, gdy teraz  mam wolne to mnie coś bierze (przeziębienie). Jak pech to pech! Leżę własnie pod kocem i nareeeszcie piszę dla Was, jak i dla samej siebie (bo przecież sprawia mi to przyjemność) post.

Makijaż jest w kolorach bieli, pomarańczu, łososia i brązów, powoli będziecie u mnie widzieć wiosnę. Taka mieszanka coś w stylu Cut Crease, jednak to nie to. :) Do tego rzęsy Ardell, które ostatnio uwielbiam nosić, czyli Beauties. Są na prawdę piękne! Polecam! 
Ostatnio Wam pokazywałam moją nową zdobycz z Wet n Wild, mówię tu o pudrze brązującym. Wiecie co? Zaczyna mi się coraz bardziej podobać. :) Mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie. 
Czas na zdjęcia! :D 






Razem z starszą siostrą prowadzimy stronkę M&K - Photography&Makeup, zrobiła mi na "szybcika" zdjęcia, gdyż strasznie wiało. 
Zdjęcia praktycznie zawsze robi siostra, ale czasem zdarza się, że i ja znajdę się za obiektywem. 
Jeżeli chcecie nas zobaczyć W AKCJI to zapraszam na fan page. :) 


Włosy pofalowane od nocego warkocza. :) 
Włosy, włosy, wszędzie włosy!  Ach ten wiatr...


Może Wam się zdawać, że na twarzy są zmarszczki... Ale spostrzegawczy zobaczy, że to cień włosów tak na prawdę. :D




To mój naturalny kolor włosów. 


A too.. MÓJ UKOCHANY CHRZEŚNIAK! :)
Oczy jak ocean <3




Kosmetyki użyte do makijażu:

Kobo Professional Smooth Make-up Base
Bell HYPOAllergenic BB Cream Make-up 01
Wibo Fixing powder
Kobo Professional Modeling Illuminator 
Wet n wild puder brązujący Bikini Contest 
Wibo Diamond Illuminator
Wet n wild Mega Length Mascara
Rzęsy Ardell Beauties
Freedom Makeup Eyebrow Pomade Medium Brown
Wibo eyebrow stylist 
Cienie z palet:
Sleek Oh So Special
Sleek Ultra Matts V1 
The Balm Nude Tude
i pojedynczy cień Kobo 101
Eyeliner żelowy Maybelline 
Wibo brows concealer (na linii wodnej)
Baza pod Cienie The Balm Put a lid on it 
Kobo Make up fixer spray
Błyszczyk Bell 


Kochani! :)
Nie mam pojęcia czy uda mi się jutro napisać post. 

Chciałabym Wam życzyć spokojnych, wesołych ŚWIĄT! :) 

Ps. Mam nadzieję, że mnie nie rozłoży do końca...

Mam prośbę! Polecicie mi dobrą bazę pod cienie do przetłuszczających się powiek? 

Pozdrawiam! 


Komentarze

  1. Makijaż jak najbardziej w moim guście, ale to włosy skradły całą moją uwagę! Są naprawdę piękne. :) Również życzę Ci wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy :). Dużo zdrówka, ja właśnie wyzdrowiałam na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Madziu. :) To bardzo dobrze, że wyzdrowiałaś... Mnie pewnie czekają święta w łóżku.

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia i makijaż, u mnie też już powoli wiosna na blogu się pojawia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trzeba coś ruszyć z kolorami! :) Muszę w końcu użyć zielonego cienia.

      Usuń
  4. Piękne włosy, moja młodsza córka również ma takie długie i mówi, że zostanie Roszpunką :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. makijaz ładny i świetnie wyglądasz :)
    Obserwuję świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż, a tak ślicznych włosów zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty