Makijaż: Słodka Wiosna

Hej! :)
Praktycznie przeleżałam całe święta, źle się czułam, nie malowałam nic nowego. Wczoraj strasznie mnie wręcz "męczyło" żeby namalować coś wiosennego. Dziś nareszcie wzięłam pędzle w dłoń! 

Słodki makijaż w różu. :) Używacie takich cieni, czy wolicie brązy? 













Cienie:
Sleek Ultra Matts V1
The Balm Nude'tude

Żelowy eyeliner Mayballie 
Mascara Wet n wild
Sztuczne rzęsy Ardell Baby Demi 
Korektor Kobo Professional
Baza pod Cienie The Balm
Wibo Fixing Powder
Revlon Colorstay 
Puder brązujący Wet n Wild - Bikini Contest
Rożświetlacz Wibo
Pomadka Velvet Matte Golden Rose 02
Pomada do brwi Freedom Makeup 

Chcecie jutro zobaczyć haul zakupowy? 
Takie moje ostatnie zdobycze... :) 


Pozdrawiam! :) 

Komentarze

  1. Cudnie, ja nie mam takich zdolności , moje makijaże zawsze wyglądają tak delikatnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż, ja ostatnio też polubiłam róż :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak nie umiem :P, niestety ja i mocne kolory jakoś nie pasujemy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba mój ulubiony! :D Śliczny jest i piękne kolory!

    http://shadesofblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mój ulubiony! :D Śliczny jest i piękne kolory!

    http://shadesofblondie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny makijaż, aczkolwiek ja bym się chyba nie odważyła na tak mocne kolory ;)

    PS. Zakochałam się w Twoich włosach po rozpuszczeniu warkoczy *___* CUDO! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałaś ich całych! :D Normalnie taka objętość, że hoho! :D
      Wzięło mnie ostatnio na warkocze, a po nich włosy są mega. Naturalne kręcenie, bo lokówek nie używam. :D

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż :) Też ostatnio polubiłam takie różane kolory, pozytywnie nastrajają na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty