Paleta The Balm NUDE'tude & makijaż na DZIEŃ KOBIET

Cześć Kochane! :)

Dziś pokażę Wam moją ostatnią zdobycz, czyli paletkę i makijaż nią wykonany. 
Bardzo podoba. Mam nadzieje, że mnie nie zawiedzie. 
To mój pierwszy makijaż wykonany tymi cieniami, więc nie jestem w stanie o nich dużo powiedzieć.
Są dobrze napigmentowane, świetnie się  rozcierają, dzisiejsza praca z nimi poszła bardzo gładko.
Jedyny minus jest taki, że się pylą i osypują. Jednak wystarczy strzepnąć pędzel i problem z głowy. Jak na razie jestem bardzo zadowolona. Zobaczymy co będzie dalej. ;) 
Kolory są cudowne! Szczególnie "Sexy", który dziś użyłam. 
Opakowanie jest cudne, kartonowe, solidnie wykonane. Do paletki była dołączona mini baza, którą też użyłam. Na pewno wystarczy na długo, ponieważ malutka ilość wystarczy na pokrycie powieki. O niej też Wam napiszę recenzję. 








Kolor "Sassy"

"Snobby"

"Stubborn"

"Stand-offish"

"Selfish"

"Sultry"

"Sophisticated"

"Seductive"

"Sexy"

"Silly"

"Serious"

"Sleek"



Makijaż wykonałam cieniami: Sassy, Stand-offish, Sultry, Sexy.
A matowy cielisty wzięłam z palety Sleek Oh So Special. 






Pomadka Freedom Makeup 119 Adorn



Podoba Wam się taka propozycja na NASZ DZIEŃ? :) 

Komentarze

  1. uwielbiam tą paletę, szczególnie bordo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż cudny jak zawsze :) a paletka marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż po prostu PERFEKCYJNY. Paletka ciekawa, z tego co zobaczyłam na necie to kosztuje niemało, no ale zestaw kolorystyczny super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!:)
      Z tą bazą małą zapłaciłam za nią 90 zł. :)
      Jakość. ;)

      Usuń
  4. Paletka jest niesamowita! A makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż jest piękny! Paleta też niesamowita, ja się zastanawiałam nad nude dude i ostatnie, co to za piękne rzęsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać... :D
      Są to Ardell 120 Demi :) Nude dude też bym przygarnęła.

      Usuń
  6. Podoba mi się zawarta w niej kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Długo marzyła mi się ta paletka, jednak przyglądając się Twoim swatch'om to wszystkie z tych kolorków mam już w swoich zbiorach :) Bardzo podoba mi się makijaż, który nią wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda to prawda. Bez sensu kupować paletkę kiedy masz takie same kolorki. ;)

      Dziękuję!

      Usuń
  8. Bardzo fajne cienie, ślicznie Ci w tym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty