Makijaż na środę!

Hej! :)
Dziś po prostu pokażę Wam mój dzisiejszy makijaż. Zwykły dzienniak. :D Jednak nie codziennie używam cieni, zazwyczaj mam samą kreskę. Naszły mnie chęci, więc zrobiłam coś "na szybko".
Matowe brązy z odrobiną błysku - dla każdego. 

Możecie w tym poście zobaczyć moją nadal "dziewczęcą" urodę. :) 
Dacie wiarę, że w grudniu ubiegłego roku (jeszcze nie tak dawno) pewnie Panie odmłodziły mnie prawie o 4 lata? :D 

Mimo, że dosyć mocno dziś wykonturowałam całą twarz to oczywiście nie widać... 
Prawdopodobnie na jesień wkroczy nowa jakość zdjęć jak dobrze pójdzie, więc muszę cierpliwie czekać.






Baza pod cienie The Balm Put a lid on it
Cienie z palety The Balm NUDE'tude
Podkłady kremowe do konturowania Kobo Professional
błyszczyk Kobo 
Krem BB HYPOAllergenic 
Baza pod makijaz Kobo Smooth Make-Up Base 
Róż MAC
Brwi Pomada Freedom Makeup + żel do brwi Wibo
Rzęsy Lovely 
Eyeliner Pierre Rene 
Korektor Kobo 
Wibo puder Fixing Powder
Rozświetlacz Wibo 
na linii wodnej kredka korygująca kształt brwi Wibo 



Jak to się mówi... Środa minie, tydzień zginie! :D 
Widzimy się najprawdopodobniej w weekend. 
Do następnego wpisu! :) 

Buziaki :*

Komentarze

  1. Bardzo ładny makijaż, sama lubię siebie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie proste makijaże bywają czasem najlepszymi opcjami ;)

      Usuń
  2. I jak zwykle piękna kreska :), mnie też w tam tym roku Pani odmłodziła o jakieś 5-6 lat :) myślałam że padnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      hahaha
      akurat wiem, że wyglądam trochę młodziej, ale 4 lata... Przesada. :)
      Aż o 6? Widzisz.. Jak młodo wyglądasz. Nic tylko się cieszyć!

      Usuń
    2. Niestety nikt mnie nigdy nie bierze na poważnie :)

      Usuń
  3. Nie dziwie się, że odmłodziły! :) Super oczko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie makijaże.Piękna kreska :) Obserwuje i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie naturalne i delikatne makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty