HAUL: co ostatnio wpadło w moje ręce? Lirene, Schwarzkopf, Green Pharmacy...

Cześć! :)
Dawno temu pokazywałam Wam haul, więc czas na nowy. Poprzedni wzbudził w Was zainteresowanie. Nie mam dużo tych produktów, ale zapraszam do oglądania.

1. Zacznę od "najstarszego". Lirene - bardzo fajny zdzierak drogeryjny. Mam go już dłuższy czas, ale nie miałam okazji Wam pokazać. Napiszę coś na jego temat osobno. :)


2. Spray Schauma bez spłukiwania, dostałam od starszej siostry.  Ułatwia rozczesywanie. W serii "Włosowe Love" na pewno za jakiś czas o nim przeczytacie. Niedawno zaczęłam go używać. 


3. Pasta Vademecum. Ponoć rzeczywiście wybiela zęby. Ciekawe... :) Przetestuję i zobaczę. 


4. Green Pharmacy - balsam do włosów suchych i zniszczonych. Chwalony w internecie. Mała cena, skusiłam się! :D Użyłam go zaledwie jeden raz. Dam Wam znać za jakiś czas co i jak. Zobaczymy czy mi się sprawdzi. 


5. Szampon z Garnier. Kiedyś miałam z glinką i świetnie mi się sprawdził. Tym razem wpadł do mnie roślinny. :)

6. Krem do rąk z Evree. Liczę na to, że się sprawdzi tak dobrze jak balsam. 

3 produkty, które wpadły w moje ręce z Wet 'n' wild możecie zobaczyć TUTAJ.

Byłoby to na tyle.
Może miałyście coś z tych rzeczy? Jeżeli tak, napiszcie mi w komentarzach jak Wam się sprawdziły. :)

Pozdrawiam! 

Komentarze

  1. Znam jedynie krem do rąk Evree :) Bardzo go lubiłam, dobrze koił przesuszone dłonie zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klaudia jedna walizka nie starczy na Twoje kosmetyki :P Ciekawi mnie ten arganowy balsam do włosów, i ten zdzierak chętnie wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam... Nie mam ich dużo, a te tutaj dosyć szybko się zużyją. :D
      Zdzierak jest w Rossmannie i Naturze, pachnie pięknie.

      Mam nadzieję, że balsam coś mi "da". :D

      Usuń
  3. Chciałabym ten peeling z mango! Rany, jak on mi by odpowiadał <3 Tak samo Evree, kremów do rąk nigdy nie mam dość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie cudownie mango! :) Poleciłam siostrze, polecam i Tobie. Zapach jest mega!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten szampon Garniera - klasa. Nie jestem tylko pewna, czy sprawdzi się na wiosnę - w sensie czy nie wysuszy za bardzo włosów, które i tak już po zimie są dosyć słabe. Ja używałam go całe lato i rewelacja. Włosy świeże kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa kosmetyków Evree. Korzystając z okazji, że jestem w Polsce chciałabym kupić coś tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno kremy i balsamy warto kupić, są chwalone.
      Sama mam balsam (czerwone opakowanie) jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  7. Miałam krem Evree ale niebieski i u mnie sprawdził się idealnie. Jestem ciekawa tego balsamu do włosów z Green Pharmacy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa. Użyłam go dziś raz. :D ale pachnie pięknie!

      Usuń
  8. Miałam kiedyś Szymon Garniera był bardzo dobry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam aktualnie, więc zobaczę jak do końca się spisze. ;)

      Usuń
  9. Miałam kiedyś Szymon Garniera był bardzo dobry :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty