HAUL: Yves Rocher, The Body Shop, Maybelline, Rimmel, M.A.C

Cześć! :)
Nie wiem jak Wy, ale ja z chęcią oglądam filmy i posty typu "haul", zawsze można zobaczyć coś ciekawego. :) Wszystko to prezenty.

Jeżeli jesteście ciekawe/i to zapraszam do oglądania! :) 



Yves Rocher, Peelingujący olejek do dłoni. 
Wyciąg z arniki z ekologicznych upraw, nasiona truskawki, puder z pestek moreli, olej rzepakowy.
Mam peeling do rąk, ale takiego olejku jeszcze nigdy nie miałam. :) Cieszę się, że go dostałam.


Yves Rocher, Energetyzujący żel pod prysznic i do kąpieli Malina & Mięta pieprzowa. 
Żel pachnie cuuudownie, pobudzająco. Użyłam go raz, świetnie się pieni. Recenzja będzie na pewno! 


Yves Rocher, Beaute Des Mains Nawilżający krem do rąk. 
Kremów do rąk nigdy za mało! 


The Body Shop, masełko do ciała o zapachu mango. Będzie świetnym połączeniem z moim peelingiem o tym samym zapachu. Jeżeli mi się spisze to kupię inne zapachy. :)


Rimmel  Oh My Gloss! 160 Stay My Rose.
Błyszczyk w różowym kolorze, wygląda na ustach pięknie,(sprawdzałam) pozostawia mokrą błyszczącą taflę. 
Wszyscy teraz używają matowych pomadek, może warto użyć czasem błyszczyków? 



Maybelline, lakier do paznokci nr 135 Rose Nu. 
Lakier o bardzo przyjemnym kolorze. Lubię takie! :)



Próbki kremów. 

i.... Perfum! 212 Vip Rose pachnie bardzo ładnie, słodko! :)
Za to Jimmy Choo są ciężkie, wieczorowe. 


Kosmetyczka Origins. Przyda mi się. 


Wszystko dostałam od Magdy, autorki bloga joyofjelly.blogspot.com KLIK
Dziękuję!

Ostatnia rzecz! Piękna pomadka w kolorze Heroine, czyli fiolet-róż.
Prezent od ukochanego :* 





To byłoby na tyle. Jeżeli chcecie wiedzieć, jak mi się spiszą produkty to koniecznie mnie odwiedzajcie. Napiszę recenzje. :) 


Miałyście może coś z tych kosmetyków? 

Komentarze

  1. Miałam wszystkie z przedstawionych przez Ciebie kosmetyków Yves Rocher :) Peeling do rąk kupiłam chyba za symbolicznego grosza, ale był bardzo fajny :) Żel pod prysznic też daje radę, ale moim faworytem zapachowym jest migdał z pomarańczą, pachnie nietypowo, ale mi się podoba :D a co do kremów, to jak mówisz - nigdy nie za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie! :) Ja będę wszystko powoli testować.

      Usuń
  2. Kocham Heroinkę :) A masła z TBS są najlepsze na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam raz i po pierwszym użyciu jestem baaardzo zadowolona. :D

      A szminka ma fajny kolor. :D

      Usuń
  3. Gdybym wiedziała że perfumy Ci się tak spodobają wrzuciła bym Ci pozostałe próbki tego zapachu bo to niestety nie mój zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam.. A ja lubię słodkie, mi baaardzo przypadły do gustu. ;0

      Usuń
  4. lubię produkty YR, ale oprócz tego, że fajnie się potrafią sprawdzić to mają całkiem przyjemny i w moim guście design opakowań ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty