Yves Rocher: Plaisirs Nature Energetyzujący żel pod prysznic i do kąpieli malina & mięta pieprzowa

Cześć Wszystkim! 
Lubicie żele pod prysznic czy może wolicie zwykłe mydło? 
Jeżeli jesteście ciekawi jak spisuje mi się bohater tego wpisu, zapraszam do dalszego czytania.


Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. Mroźna świeżość Mięty Pieprzowej została połączona z lekko kwaśną świeżością Maliny. W ten sposób powstał energizujący koktajl. Wybór i połączenie składników roślinnych dokonany w oparciu o ich dobroczynne właściwości. Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.

Składniki 
Składniki pochodzenia roślinnego: żel  aloesu z ekologicznych upraw,
Baza myjąca pochodzenia roślinnego, formuła łatwo biodegradowalna,
Formuła zawiera ponad 97% składników pochodzenia naturalnego, 
Flakon z plastiku z recyklingu, nadający się do recyklingu,
Bez parabenów 



Zapach i konsystencja
Żel pachnie cudownie, pobudzająco! Mieszanka mięty i maliny dodaje powera. Bardzo mi się podoba. Czuć kwaśność, a zarazem orzeźwienie. Żel w kolorze czerwonym nie jest zbyt gęsty ani wodnisty. W sam raz. Jest wydajny, dobrze się pieni.

Opakowanie
Przyjazna, nieduża butelka, z malinkami z przodu. Prosta i ładna. 

Pojemność
200 ml

Ogólne 
Żel mi się spodobał. Zapach, konsystencja, opakowanie, składniki naturalne, wszystko na plus. Lubię, gdy podczas kąpieli unosi się zapach maliny. Wiosenno/letni zapach. Dzięki niemu, kąpiel jest jeszcze bardziej przyjemniejsza. Jako "płyn do kąpieli" też się spisze. Robi całkiem przyzwoitą piankę. Po ćwiczeniach/treningu powinien dodać orzeźwienia i energii. 
Ogólnie jestem zadowolona, mogę polecić każdemu kto jest tylko ciekawy. 
Nic nie mogę mu zarzucić. 


Lubicie się z firmą Yves Rocher? 


Klaudia :) 



Komentarze

  1. Cieszę się że zapach przypał Ci do gustu :), to był chyba jedyny który mi się podobał z całej linii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się bardzo lubię z firmą YR! :) Też robiłam recenzję tego żelu, tylko w pojemności 400ml ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ma zapach ten żel :p

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapach musi być obłędny! <3 ja mam kokosowy :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty