Delia Cosmetics: odżywka z keratyną do łamliwych paznokci

Witajcie w kolejnym poście! :)

Dziś wypowiem się na temat odżywki do paznokci, która kosztowała mniej niż 6 zł.
Jeżeli chcecie się dowiedzieć czy w tym wypadku tanie znaczy dobre, to zapraszam serdecznie! :)


Pierwsze co spodobało mi się w tej odżywce to piękna folia niebieska na buteleczce. Wygląda na prawdę bosko. Konsystencja zwykła nie lejąca, ani też nie za gęsta, daje efekt paznokci z błyskiem. Niestety odżywka śmierdzi i to konkretnie. 



Pierwszy tydzień używania przebiegł pomyślnie. Zauważyłam wzrost paznokci, który sami zobaczycie niżej. Drugi tydzień też przebiegł pomyślnie, byłam bardzo zadowolona, paznokcie rosły w szybkim tempie. Ten tydzień jest aktualnie trzecim i tu zaczęły się problemy. Zaczęły się łamać po bokach. Co z wzrostu jeżeli się łamią? Odżywka nie wzmacnia paznokcia, nie utwardza go, a jedynie powoduje szybkie zapuszczenie. Zależało mi na wzmocnieniu płytki, gdyż chciałam zapuścić do hybryd, a tu... rozczarowanie. Teraz mam paznokcie jak z 2 dnia na zdjęciu. Może jeszcze urosną, ale chyba będę musiała skusić się na hybrydę przy krótszych. 
Mam nadzieję, że ona je wzmocni, ponieważ sama chciałabym zacząć przygodę z robieniem hybryd w zaciszu domowym. :) 



Jeżeli macie mocne paznokcie, a chcecie szybciej zapuścić to być może Wam się spodoba. 

Co myślicie?
Pozdrawiam 

Komentarze

  1. Zrób sobie hybrydę, wzmocni ona płytkę i ochroni ją przed uszkodzeniami, dzięki czemu bardzo szybko zapuścisz paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno udam się do kogoś na hybrydy już niedługo :)

      Usuń
  2. Wzrost rzeczywiście fajny, ale u mnie one się często rozdwajają. Hybryda zdecydowanie zabezpieczy paznokcie przed uszkodzeniami ale powiem Ci że mnie ona ich nie wzmacnia choć używam bazy witaminowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty