WŁOSOWE LOVE, Garnier Ultra Doux: odżywka pielęgnacyjna olejek z awokado i masło karite


Hej! :)
Chyba nie ma osoby, która nie znałaby odżywek z Garniera. Mimo, że widziałam je setki razy na półkach sklepowych to niedawno zakupiłam pierwszą sztukę. Z reguły nie używam odżywek, raczej same maski lub mgiełki do włosów, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz. Kupiłam ją z zamiarem metody OMO mycia włosów. Zaraz skończę opakowanie, więc czas najwyższy, abym to ja napisała o niej kilka słów od siebie. 


Pojemność 200 ml
Cena około 10 zł (mniej więcej)

Garnier
ULTRA DOUX
z olejkiem z awokado i masłem karite
Wyjątkowa receptura, aby odżywiać włosy bardzo suche i zniszczone. Odżywka Garnier ULTRA DOUX, łączy olejek z awokado znany ze swych właściwości uelastyczniających z wysoce odżywczym masłem karite, w kremowej formule, bez obciążania włosów.
***

Odżywka pięknie pachnie, wyczuwalne jest awokado, przyjemnie się ją aplikuje na wilgotne włosy, nie spływa. Nie jest gęsta jak maska, jednak też nie jest rzadka. Łatwo się spłukuje. 

Używam jej głównie do długości włosów kiedy myję głowę (tylko skalp myję szamponem). Następnie nakładam ją już na wilgotne włosy i spłukuję. 
Podoba mi się w niej to, że włosy  pachną awokado. Bardzo delikatnie, ale jednak. Włosy łatwiej się rozczesują. Wydaje mi się, że wielkiego działania na bardzo zniszczone włosy to nie będzie miała, jedynie może wspomagać. Tak jak wspominałam używam jej do metody OMO i jestem zadowolona. Dosyć szybko się zużywa, ale na prawdę dużo za jednym "rytuałem" ją wyciskam. Delikatnie nawilża, ale u mnie nie ma jakiś super efektów.
Podsumowując, fajna odżywka, dostępna w drogeriach i supermarketach, ułatwiająca rozczesywanie i nadająca miękkość i gładkość włosom.
Ogólnie jestem zadowolona. :) 



Chętnie kupię inną odżywkę z tej serii póki trzymam się metody OMO, o której napiszę za jakiś czas, czy u mnie działa. 


Pozdrawiam! 

Komentarze

  1. Miałam ja , dosłownie oblepiala moje włosy i raczej sięgnie polubilismy :( w ogóle nienprzepadam za Garnier w żadnym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem od czego raz miałam oblepione włosy! Jednak raz mi się to zdarzyło, może za dużo użyłam albo źle wypłukałam. :) Ogólnie nie mogę narzekać.

      Usuń
  2. Miałam ja , dosłownie oblepiala moje włosy i raczej sięgnie polubilismy :( w ogóle nienprzepadam za Garnier w żadnym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej odżywki byłam zadowolona, włosy po niej były miękkie i sprężyste :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy bardzo lubią tą odżywkę, zapach dodatkowo jest przepiękny :D.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty