MINI HAUL: Tarte, H2o, Turbie Twist, nspa, equate

Hej Kochani!

Wracam do żywych, przestój na blogu straszny, mam nadzieje, ze nie zapomnieliście o mnie. :) 
Dziś mini haul, czyli to co wszystkie lubimy. Zawita na stale nowa jakość zdjeć, jednak dopiero się uczę. 


1. Chciałam ja dawno! Paletka Tarte tartelette Amazonian Clay Matte Palette.:) Moje małe marzenie. 




Prawda, ze piekna? 

2. Maselko do ciała Nspa, mega geste i pieknie pachnace.



3. Turban, Turbie Twist, mega leciutki, fajnie wchłania wodę. 



4. Płyn do zmywania makijażu, niestety na drugim miejscu jest alkohol i myślałam, że wypali mi oczy, ponieważ nie doczytałam... Może się sprawdzić do buzi tradzikowych. ;) 


5. Chusteczki do demakijażu H2o Beauty, póki co użyłam dwa razy i jestem zadowolona. 




To byłoby na tyle. 

Pozdrawiam! :) 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty