Makeup Revolution: farbka do ust - Lip Lava, kolor Tremor - recenzja

Cześć Kochani!
Dziś pokażę Wam farbkę/szminkę w płynie do ust. Jak zwał tak zwał. W pięknym różowym kolorze o nazwie Tremor. 





Opakowanie, z resztą jak widać na dołączonym zdjęciu jest różowe, słodkie. Zarówno kartoniku jak i samej farbki. Ładne, zgrabne - podoba mi się. 
Śmieszną rzeczną w tej szmince jest "włochaty" aplikator. Bardzo przyjemnie się nim maluje usta, bez żadnych problemów, nie trzeba używać pędzelka. Niestety nie zbyt to higieniczne, ponieważ po wyciśnięciu aplikator się farbuje na różowy kolor.  Dodam, że ciężko wycisnąć farbkę, ale nie powinna wystrzelić. 


Przechodząc do samej szminki...
Ma ładny, intensywny kolor. Jest lepka, co sprawia, że czuję ją na ustach, ale nie przeszkadza mi to. Krycie ma dobre, lecz ja miałam mały kłopot żeby "idealnie" pomalować usta. Może to kwestia konsystencji, to moja pierwsza farbka. Po pomalowaniu trochę zastyga, ale NIE wysusza ust.
Kolor trzymał się u mnie około 3 godzin (jadłam w między czasie), po tym równomiernie, dosyć powoli schodził. 
Jestem zadowolona trwałością. 
Szkoda, że nie ma napisanego koloru na tubce.

Podsumowując: 
Kolor mi się podoba jak najbardziej, trwałość jest dobra, wygodnie aplikuje się farbkę na usta. Niestety nazwy kolorku nie ma na opakowaniu, ale to też nie wielki dramat. Włochaty aplikator da się spokojnie zaakceptować. Polecam! :)
Pojemność 12ml. 
Cena: 15 zł.
Jeżeli chodzi o mnie to kupiłam za 12 zł, z kodem rabatowym na Cocolita.pl




Podoba Wam się?
Macie, używanie? :)

Życzę Wam miłego weekendu, pomimo deszczu! 

Komentarze

  1. Też mam tą farbkę w tym właśnie kolorze, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też wpadła w moje łapki, tylko w kolorze Unleash. Myślałam, że będzie on bardziej koralowo-pomarańczowy - jak na zdjęciach w necie, jest to jednak ciepła czerwień :( Trwałością mnie nie powalił w ogóle - u mnie środek ust bardzo szybko się zjada i zostaje jedynie sam, nieścieralny, czerwony kontur. Ja się zawiodłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podkład pod farbkę by pomógł? Mi nie raz utrwalał szminki. ;)
      Wydaje mi się z resztą, że u każdego każdy kosmetyk działa też inaczej.

      Usuń
  3. bardzo ładny kolor, a poza tym masz taki ładny kształt ust, że pewnie każdy kolor wygląda fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Twojemu wpisowi, właśnie zamawiam ten kolor! :) Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty