Krem NIVEA Care - recenzja

Cześć!

Dziś recenzja kremu. Zgłosiłam się do testowania i zostałam wybrana. :) Jesteście ciekawi? Zapraszam do czytania! 
                                
                       
Krem o pojemności 50 ml, przeznaczony do każdego typu cery. Ma intensywnie odżywiać i szybko się wchłaniać.



Do kremu dostałam również ulotkę na której były zawarte między innymi takie informacje:
NIVEA Care lekki krem odżywczy:
*wyjątkowa, lekka formuła z innowacyjnymi hydro-woskami,
*łatwo rozprowadza się na skórze,
*natychmiast się wchłania,
*idealny do każdego typu cery,
*doskonały jako baza pod makijaż

Moja opinia:
Konsystencja jest cudowna. Lekka niczym jak pianka, nie lepka, delikatna. Dla fanów lekkich kremów IDEALNA! Pachnie typowo jak kremy i balsamy tej marki. Jak już wiecie mam bardzo suchą cerę, nie byłam przekonana czy ten krem da rady. 
Aaa jednak! Wchłania się bardzo szybko z czego się ogromnie cieszę, krem pozostawia skórę gładką. Stosuję go codziennie jako baza pod makijaż (Na razie moje masło kakaowe odstawiłam). Dzięki niemu nie widać moich skórek, twarz ładnie wygląda. Bez kremu pod podkładem u mnie ani rusz! Spisuje się idealnie. Nie zapycha, nie uczula. 
Zgadzam się co do zapewnień producenta. 
(Aktualnie na noc również używam kremu z NIVEA, który dobrze sobie radzi KLIK.)

Do tego cena kremu jest niewielka. Widziałam go w Naturze oraz w Rossmanie, jeżeli ktoś byłby zainteresowany. 







Cieszę się, że dostałam ten krem i mam przyjemność go używać. :)

Dziękuję i polecam! 


Komentarze

Popularne posty