Mascara SCANDALEYES XX TREME RIMMEL - recenzja

Cześć Kochani!
Dziś podzielę się z Wami wrażeniami mascary do rzęs, którą wygrałam. 
Warta uwagi czy też nie? 
Zapraszam do czytania! :)

(w realu kolor opakowania jest bardziej różowy) 

Na stronie rimmellondon.com możemy znaleźć takie informacje o tym produkcie:
          Czas na e-XX-tremalne rzęsy z maskarą Scandaleyes XX-treme!
 Objętość, długość czy rozdzielenie rzęs? Teraz nie musisz wybierać! Innowacyjna szczoteczka w unikalnym kształcie chwyta każdą rzęsę i pokrywa ją tuszem od nasady aż po koniec. Wygięta część nadaje rzęsom oszałamiającą objętość i zagęszcza je, a płaska część szczoteczki widocznie wydłuża rzęsy i rozdziela je, nie pozostawiając grudek. E-XX-tremalne rzęsy, E-XX-tremalne wrażenie!


Moje zdanie na temat mascary:
Opakowanie ładne, neonowo różowe. Szczoteczka nieduża, z jednej strony wypukła, zaś z drugiej płaska. Pierwszy raz z taką się spotkałam. Podoba mi się, dobrze maluje się rzęsy. Tusz jest trochę rzadki, mokry, ale nie stwarza to większego problemu przy tuszowaniu rzęs. Wczoraj pierwszy raz użyłam produktu i efekt bardzo mi się spodobał. Wydłużenie rzęs jest MEGA! Dobrze rozdziela rzęsy, ale nie zauważyłam żadnego zagęszczenia. Gdyby jeszcze pogrubiał to byłoby idealnie!
Testowałam go na swoich rzęsach jakieś 18 godzin! 
Po tych 18stu godzinach zauważyłam tylko, że rzęsy mi się trochę poprzesuwały, już nie były tak pięknie ułożone. Może to być defekt okularów które noszę, ponieważ rzęsy często dotykają przy mruganiu powieką szkiełek. Tusz NIE ODBIJA się na powiekach, NIE KRUSZY. Przynajmniej u mnie tak to wyglądało. 
Na pewno zużyję cały! 
Pojemność 12 ml.
Jeszcze plus za dostępność! :)
Dostępny w:
*ROSSMANN
*SUPER-PHARM
*Natura 
*Hebe
*dayli




Efekt na rzęsach:



Pozdrawiam! :)

Komentarze

  1. Ale rzesiory długie :), musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! ale efekt :D miałam go kiedyś, ale u mnie nie dawał takich spektakularnych efektów - mam raczej gęste rzęsy i miał tendencję do ich sklejania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jednym oku mam dziwne rzęsy i też po pierwszym pociągnięciu mi skleił, ale dałam rade kolejnymi ruchami i wyszło super. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty