Makijaż - moc kolorów!

Witajcie! 
Przez ostatnie dni pada u mnie deszcz, jest pochmurno... ;( Dlatego też często boli mnie głowa. Gdzie ta piękna wiosna? Dziś przygotowałam makijaż, który ma przywołać LATO! :) Kolorowy może troszkę tęczowy. Do tego farbka do ust Lip Lava, która z każdym użyciem coraz bardziej mi się podoba! Pomimo zachmurzenia, kiedy zdjęcia kompletnie nie wychodzą miałam takie "parcie na szkło", że musiałam coś zmalować. :D
 Mam nadzieję, że się Wam spodoba. 





KOSMETYKI
Wszystkie cienie na powiece pochodzą z paletki Sleek Ultra Matte Brights
Eyeliner żelowy z Maybelline 
Mascara Rimmel XX Treme 
Baza pod cienie - Deni Carte 
Kredka na linii wodnej - Sensique nr 116
Brwi - brązowy cień z paletki Sleek Oh So Special
Podkład Maybelline Affinitone
Róż Catrice
Usta - farbka MUR Lip Lava 
Korektor Kobo 

Komentarze

  1. Boski makijaż oczu :) przydałoby się w końcu kilka naprawdę ciepłych dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, a u mnie zimno. Mieszkam na Podhalu i w górach spadł śnieg :(
      czekam na lato!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty