Nowości kosmetyczne: NIVEA, Rimmel, Makeup Revolution, deni carte, Marion

Cześć! 
Dawno nie było żadnego wpisu. Większość niestety czeka na swoją kolej. Testuje krem, olejek, więc będą recenzje. Do tego jeszcze dojdzie farbka do ust i baza pod cienie. Wszystko jest w trakcie. W tym tygodniu tez postaram się o makijaż. 
Zapraszam na kilka moich małych nowości kosmetycznych. :)


1.Farbka do ust z MUR - Lip Lava. Już kiedyś miałam na nią ochotę i nareszcie zamówiłam na Cocolita.pl gdzie było -20% na produkty z tej firmy. 



2. Baza deni carte. Nic nie mówię na jej temat. Wypróbuję osobiście to dam znać co i jak. :)

3. Krem NIVEA, zgłosiłam się do testowania i zostałam wybrana. Zdradzę, że wszystko jest na dobrej drodze. Czekajcie na recenzję. ;) 


4. Mascara z Rimmel recenzja TUTAJ KLIK, polecam. Wygrałam w konkursie makijażowym.



5. Olejek do włosów Marion :) W trakcie testowania... :) Zakupiony na promocji w Naturze. Nie mogłam się zdecydować jaki rodzaj wziąć, ale padło na ten zielony olejek.



To by było na tyle.
Wszystko dokładnie będzie opisane na blogu w recenzjach, czego jeszcze nie ma. 
Pozdrawiam! 
Ps.Zastanawiam się jeszcze co pójdzie na pierwszy rzut, jakieś podpowiedzi? Ktoś czegoś jest ciekaw? 

Całuski, Klaudia

Komentarze

  1. Odpowiednie, naturalne kosmetyki to podstawa:) Tu wyposażenie gabinetu kosmetycznego też jest bardzo ważne oczywiście

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty