Makijaż na imprezę i wyjścia

Hej! :)
Jeżeli macie ochotę na imprezę czy wyjście z koleżankami to pokażę Wam makijaż ta taką okazję. 
Do makijażu użyłam bazy pod cienie Deni Carte, jak również jako baza poszedł w ruch granatowo/niebieski cień z paletki Sleek Ultra Matte Brights, a na to cień błyszczący z MUR. 
Na dolnej powiece dwa różowe cienie z paletki Technic, a na linii wodnej eyeliner żelowy z Maybelline plus połówki rzęs. Jak to wiadomo na imprezę trzeba mocno pomalować rzęsy, a więc u mnie tak jest. Jak zwykle zawsze gorzej wyglądają zdjęcia niż makijaż w rzeczywistości, ale mam nadzieję, że komuś przypadnie do gustu. ;)  Kolorki są wyraziste. A na ustach po prostu błyszczyk różowy z Kobo. 
Dużo gadania... Teraz zapraszam na zdjęcia. 





Kosmetyki 
jak wspominałam paletka Sleek, 
paletka Makeup Revolution Hot Smoked
paletka Technic electric
Krem NIVEA Care
Bronzer Beauties Factory
Róż MAC
Rozświetlacz Wibo
Tusz Rimmel XX Treme
Eyeliner żelowy Maybelline
Podkład Garnier BB Cream
Korektor Kobo
Błyszczyk Kobo
Brwi- cien z paletki Sleek Oh so special


Komentarze

  1. Podoba mi się, ja rzadko używam niebieskich cieni, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc wniosek jest taki, że trzeba zacząć częściej używać! :)

      Usuń
  2. a ja lubię niebieski na oku :D i podoba mi się to wiosenne połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię, z resztą używam każdego kolorku ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty