Makijaż na wyjścia + pogadanki

Witam!
Jak po majówce? Mam nadzieję, że wszyscy cali po długim weekendzie. Moja majówka skończyła się dziś, wróciłam do domu. Przez dwa dni bawiłam się na weselu i poprawinach. Pokażę Wam makijaż, który miałam w pierwszy dzień. Jest mocny, ciemny z 'pazurem'. Użyłam brązu, burgundu, trochę beżu i różowego złota. Do tego czarna kreska eyelinerem z Maybelline  oraz połówki rzęs Ardell i tak powstał makijaż. Rozświetlacz z Wibo cudownie się mienił. Ogólnie jestem zadowolona.
Majówka udana, ale jestem zmęczona. :) Chyba tyle pogadanek, teraz czas na zdjęcia. 
Ps. Dziękuję za zdjęcia i fryzurkę mojej starszej siostrze ;*
To teraz zdjęcia, trochę prywaty. 




Przyłapana na myciu rąk! :)





 Wydaje mi się, że na blogu nie pokazywałam się jeszcze dokładnie 'cała', więc oto ja:



Kosmetyki:
Paletka Sleek Oh So Special
Eyeliner w żelu Maybelline
Rzęsy Kobo
Połówki rzęs Ardell
Podkład Maybelline Affinitone
Policzki Róż Catrice, bronzer Beauties Factory
Rozświetlacz Wibo 
Korektor Kobo
Błyszczyk Hean
Konturówka do ust Eveline

O ile pamiętam to tych kosmetyków użyłam. ;)

Miłego tygodnia! 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty