Bell Moroccan Dream Matte Liquid Lips (recenzja)

Cześć Wszystkim!

Tym razem recenzja płynnej, matowej pomadki od Bell. W internecie nie miała ona zbyt przychylnych opinii, jednak ja na nią się skusiłam, ponieważ widziałam małe grono, które ją chwaliło. Byłam tak ciekawa, że nie mogłam sobie jej odmówić. 


Pomadka po otwarciu ma ważność 12 msc. Moja jest w kolorze 05, chociaż przyznam, że chciałam inny kolor jednak zostały wykupione. 
Piątka jest soczystą, rażącą maliną. Odważy i cudowny kolor szczególnie na lato! 
Pachnie trochę słodko, z resztą chyba jak błyszczyki z Bell. 
Ma zwykły aplikator, gąbeczka jak z błyszczyka. 

Kosz pomadki to 9 zł.
Dostępność: Biedronka, szafy Bell


Konsystencja nie jest ani za gęsta ani zbyt lejąca. Łatwo jedną warstwą pokryć usta, jednak ja do pomocy używam pędzelka. Szybko zasycha na całkowity mat, nie klei się. Wygląda ładnie na ustach, nie robi skorupy i nie wygląda bardzo sucho. Pięknie się prezentuje, nie mogę jej nic zarzucić. Nie wysusza ust. 
Dwa razy przystąpiłam od testu, gdzie jej nie oszczędzałam, dokładnie się przyglądałam, zrobiłam zdjęcia. Wiecie co? JESTEM OGROMNIE ZADOWOLONA! Pomadka za 9 zł, a jakość świetna, robi szał. Na pewno często będzie gościć na moich ustach.


Na zdjęciu powyżej możecie zobaczyć jak prezentuje się po nałożeniu. Kolor jednak jest bardziej nasycony w rzeczywistości i bardziej malinowy. 

Po 7 godzinach noszenia, gdzie zjadłam zupę, drożdżówkę i wypiłam kawę, prezentuje się następująco:



Wydaje mi się, że jest to świetna pomadka na wyjścia, do pracy. Myślę, że gdybym nie jadła nic to pomadka byłaby w nienaruszonym stanie. Test wyszedł pomyślnie, na prawdę jest trwała, biorąc pod uwagę tak małą cenę. Zupa może nie jest bardzo tłustym posiłkiem, ale też rozmywa zwykłe szminki, więc dla tej duży plus, skoro wytrwała tyle jedzenia. Dodatkowo ładnie się zjada. 
Jak na 7 godzin z jedzeniem jest to bardzo dobry wynik.
Na pewno kupię kolorek 03 i być może jeszcze inny. 

Polecam i obalam negatywne opinie! Biorąc pod uwagę, że moje usta nie koniecznie utrzymują długo pomadki. 


Skusicie się? :) 

Komentarze

  1. Mam ich wszystkie 6 uwielbiam je ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam kolor najjaśniejszy ale nie miałam jeszcze okazji jej nosić :). Wzięłam ją w ciemno, bo nawet nie czytałam recenzji :D, ale mam nadzieję że dla mnie również okaże się świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pomadki są ostatnio bardzo popularne :) Kolory mają piękne, bardzo lubię matowe wykończenie na ustach, muszę przyjrzeć im się bliżej na żywo :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kolorek03 jest cudowny śliczny dzisiaj postaram się kupić jeszcze dwie jakie kolory polecasz? Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko ten, ponieważ nie mogę zdobyć dwóch innych, ale 05 polecam! :)

      Usuń
    2. A jakich nie możesz zdobyć? Kupiłam 05 i 01 te kolory są piękne jak zdobędziesz te kolory to wrzuć zdj.😉

      Usuń
    3. Chcę przede wszystkim 03 i chyba jeden jest pod brąz? To też bym wzięła. :)
      Zapraszam na mój fan page na facebooku, tam na pewno wrzucę zdjęcia jak zdobędę.
      Wystarczy kliknąć na ikonkę "fb" po prawej stronie bloga, która przeniesie.

      Usuń
    4. ps. sprawdziłam dokładnie, jeszcze nr 01 bym przygarnęła.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty