Włosowe Love: Organic Shop - ORGANICZNA maska do włosów organiczne avokado i miód (recenzja)


Dzień dobry! :) 

Od pewnego czasu używam organicznej maski. Stała się ona bublem czy hitem? Jeżeli chcecie wiedzieć i poznać jej wady bądź zalety to zapraszam do czytania! 


*Maska przeznaczona do pielęgnacji włosów
*produkt zawiera: organiczny olej avocado, organiczny miód
*maska przeznaczona do włosów słabych i zniszczonych
*produkt wzmacnia włosy i przywraca im elastyczność

Zawiera również keratynę.

250 ml - 8,90 zł
Dostępność: Cocolita.pl 

* * * 


Maska ma bardzo gęstą konsystencję. Odwracając ją do góry nogami nie wyleje się z opakowania, nie spływa z włosów. Zapach migdałowo, kokosowo, miodowy, przyjemny. Opakowanie plastikowe, identyczne jak w musie do ciała, o którym Wam pisałam. 

Od pierwszego użycia zachwyciłam się tą maską! Moje włosy po niej są gładkie, sypkie i miłe w dotyku. Końcówki wyglądają ładniej. Efekty śmiało trzymają się 2 dni, co jest wielkim plusem, ponieważ na drugi, a nawet trzeci dzień wydaje mi się, że użyłam jej dziś. Dodatkowo jest ekspresowa, więc wystarczy trzymać ją na włosach 3 minutki. 
Zostawia ona podobny efekt jak w moim przypadku maska algowa z Kallos, jednak jest lepsza. 
Posłuży mi na długo, jest bardzo wydajna. Kosztuje mało, a działa znakomicie. Jest to znowu strzał w dziesiątkę! Jeżeli jesteście ciekawi to polecam ją kupić i przetestować na własnych włosach. 

Moje włosy ostatnio nie mają się dobrze, ale ta maska na pewno im pomaga utrzymać ładniejszy i zdrowszy wygląd. 

Skład maski:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Distearoylethyl Dimonium Chloride, Cocos Nucifera Oil, Persea Gratissima Oil, Mel, Tocopherol, Hydrolyzed Wheat Protein, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Cl 77288, Cl 77492.


Pozdrawiam! :) 

Komentarze

Popularne posty