W7 Mini Power Puffs (face blender sponges) - recenzja

Cześć Kochani! 
Na dniach postaram się realizować serię "Makijaż dla...", a dziś recenzja mini gąbeczki do makijażu.
Jesteście ciekawi? 
W takim razie zapraszam do czytania dalej. 


W plastikowym pudełeczku mieszczą się dwie malutkie gąbeczki. Są bardzo mięciutkie i z resztą urocze. Za taki komplecik zapłaciłam 10,90 zł, więc cena niska co do dwóch jajeczek. 


Po lewej sucha gąbeczka, po prawej wilgotna


Z początku sama nie wiedziałam czego się po nich spodziewać. Jednak jakościowo są moim zdaniem dobre. Nie wchłaniają dużo produktu, a właściwie wcale. Przyjemnie przebiega wklepywanie korektora pod oczami. Bardzo polubiłam nimi aplikować puder bambusowy, ponieważ pod wpływem zwilżonej gąbki nie sypie się tak bardzo, co jest dla mnie wielkim plusem. Pomimo mini rozmiaru próbowałam nimi rozprowadzić krem CC czy podkład, od razy było widać, że wszystko piękniej wygląda przy użyciu jajka. Te gąbeczki to takie małe "oszustki" dzięki nim aplikacja przebiega szybciej, sprawniej i efekt jest o niebo lepszy. 
Po ponad miesiącu używania jednej nadal jest w dobrym stanie. Kolor gąbeczki zblaknął od mycia i troszkę czubek się starł, aczkolwiek nie zmieniła kształtu. Jakby nie było to jedna wychodzi na jakieś 5 zł, czyli malutko.

Moim zdaniem warto się skusić na te gąbeczki, jeżeli lubicie mięciutkie i miłe struktury.


Używałyście tych gąbeczek?


Do następnego! 

Komentarze

  1. Chciałam kupić ostatnio jakieś podobne, albo nawet te same, bo były w Hebe, ale nie obejmowała ich jakaś tam promocja i ostatecznie nie kupiłam :D Ale co się odwlecze to nie uciecze, na pewno jeszcze je wezmę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie maluszki z ebelin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O takie maluszki właśnie szukam - zawsze mam problem z dobrym kryciem pod oczami, a myślę, że takie cuda ułatwiłyby sprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam takiego maluszka z GlamShop ;P Te już tyle razy leżały w koszyku i zawsze je jakoś wyrzucałam hi ;)
    edithmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty