HAUL: Rossmann & Herbalandia

Hej! Dziś Haul, większość rzeczy z Rossa i szampon z Herbalandii - czyli sklepu zielarskiego, z kosmetykami i innymi produktami. 

Udało mi się, że co chciałam z drogerii to było na promocji :D 


1. Korektor Astor, nigdy nie miałam go. Jasny kolor, mam nadzieje, że się spisze u mnie i zakryje cienie. Na promocji, więc cena mnie zachęciła.


2. Mój krem pod oczy z Noni Care zaraz się skończy, więc wzięłam z Alterry, za 9 zeta :) 


3. Kapsułki na włosy z biotyną. Mam nadzieje, że pomogą moim włosom! Też na promocji. 



4. Może to nieciekawy zakup, ale szukałam żelowych wkładek, ponieważ od jednych koturn po 5 minutach spaceru robią mi się pęcherze! Nie wiem co w nich jest takiego... Wkładki też na promocji, jakżeby inaczej. :)


5. Olejek do ciała i włosów, kokos i słodkie migdały. Wzięłam do olejowania włosów i zabezpieczania końcówek. Ma bardzo pozytywnie opinie, 10 zł na promocji. 


6. Receptury Babci Agafii, czarny szampon przeciwłupieżowy.
Kupiłam w sklepie Herbalandia, pracuje tam Pan, który zna się na rzeczy, wie chyba wszystko o składach. Jeżeli jesteście z mojego miasta to polecam tam się przejść po naturalne kosmetyki.



To byłoby na tyle, ponieważ chyba nikogo np. gąbka do mycia ciała już nie interesuje. :D 

Życzę udanego weekendu! 

Komentarze

  1. Z korektora powinnaś być zadowolona, ma cudnie jasny odcień i nawet dobrze kryje. Krem z Alterry pod oczy bardzo lubię, tak samo jak szampon Babuszki - świetnie sie u mnie spisywał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczę, że przykryje moje cieni na 100%, ale fajnie byłoby jakby dobrze się u mnie sprawdził. :)

      Usuń
  2. what a great post :)
    have a nice weekend :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek do ciała i włosów posiadam w wersji z orzechami makadamia i świetnie się sprawdza na końcówki :). Jeszcze nim nie olejowałam całej głowy, ale mam to w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pierwszy raz użyłam na końce, a w tym tygodniu też mam w planach od głowy do samych końców olejować ;)

      Usuń
  4. Do olejowania włosów polecam maski robione własnoręcznie :) olejek rycynowy, żółtko, cytryna, olej kokosowy i oliwa z oliwek :) Potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać, chociaż muszę przyznać, że najczęściej zabezpieczam końcówki, a co do olejowania to tak nie regularnie. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty