Makijaż dla... niebieskich oczu

Hej! :)
Wczoraj dla zielonych, dziś dla niebieskiej tęczówki makijaż. W tym makijażu gości beż z drobinkami wpadający w brzoskwiniową poświatę, bordo oraz brąz. 


Jak to się mówi... Oczy niebieskie życie królewskie. :D 





Cienie to mieszkanka: Makeup Revolution, Technic Electric, The Balm
Na linii wodnej kredka z Wibo 
Rzęsy Ardell 120 Demi <3
Mascara Miss Sporty
Pomada do brwi Freedom Makeup
Szminka Golden Rose
Korektor Perfect Stay 24 h 
Fixing Powder Wibo
Bronzer Wet n wild 

Na żywo lepiej całość zdecydowanie wygląda!
Pozdrawiam :) 

Komentarze

  1. Twoje przyklejane rzęsy wyglądają tak cudnie, ja wczoraj walczyłam z doklejaniem a efekt mi się i tak nie podobał. Masz jakąś swoją technikę ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to jakaś technika. Chyba większość tak przykleja, ale wytłumaczę jak ja to robię. :)

      Najpierw środek rzęs przyklejam do powieki nad moimi rzęsami, potem przyklejam koniec rzęs tzn od zewnętrznej strony, a na końcu wewnętrzny fragment czyli od nosa. Potem staram się jeszcze scalić pęsetą lub palcem sztuczne rzęsy z naturalnymi. Zawsze tak robię. Wymaga to trochę wprawy zanim wyjdzie idealnie, ale warto się pomęczyć. Teraz już bez zarzutu, szybko przyklejam, ale początki nie były łatwe.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ten makijaż oka podoba mi się chyba najbardziej. Piękne przejście kolorystyczne i dodatkowo cudne brwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamienić bordo na fiolet i będzie do brązowych/piwnych ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty