DIAMOND ILLUMINATOR Wibo - recenzja

Cześć Kochane! ;)
Dziś recenzja cudownego rozświetlacza, który na pewno skradnie nie jedno serce. 



Informacje od producenta:
Rozświetlacz prasowany
Nadaje wyjątkowy połysk i blask. Zapewnia świetlisty makijaż, usuwa oznaki zmęczenia. 



Moja opinia:
Napiszę krótko i na temat. 
Rozświetlacz jest w zwyczajnym, plastikowym, małym, przejrzystym opakowaniu, co jest plusem. 
W środku coś mi chyba odpadło od samego początku lub oderwało, ponieważ gdy potrząsam to coś się obija... Niektóre osoby sugerowały mi, że to może pędzelek. Niestety to niemożliwe. Przecież nie ma otwieranego środka, więc po co pędzelek którego nie da się wyciągnąć? W każdym bądź razie mi to nie przeszkadza.
Rozświetlacz jest prasowany, aksamitny w pięknym kolorze. Bardzo ładnie się mieni. Nie ściera się, wytrzymuje spokojnie cały dzień.

Gdy kilka dni temu kupowałam u mnie w mieście to było ich sporo, ale czytałam, że gdzie indziej poszły rozświetlacze jak świeże bułeczki! :) 

Cudeńko za niecałe 10 zł. 
Dostępny w drogeriach Rossmann. 


Kto się skusił? :) 

Komentarze

  1. Mam puder z wibo i bardzo sobie chwale :) ten rozświetlacz wydaje sie byc bardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ostatnio już go w koszyku ale odłożyłam :( Przy następnej okazji na pewno go wezmę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba wziąć bez gadania! A na dodatek są promocje teraz w Rossmanie. Warto zaglądnąć ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty