Makijaż - zielone SMOKY EYES

Witam! 
Jak już obiecywałam na facebooku KLIK wykonałam makijaż. Jest to zielone smoky. Będzie odpowiednie dla opadającej powieki, ale nie tylko. Cienie, które użyłam są z paletki Makeup Revolution. Takie "oczka" nadają się z pewnością na święta, jeżeli lubimy mocny makijaż lub na wesela i inne uroczystości. W świetle sztucznym bardzo ładnie cienie się mienią. Aparat nie chciał ze mną współpracować i na żywo makijaż jest dużo bardziej efektowny. :) Użyłam również mój nowy nabytek: rozświetlacz z Wibo. Dodam, że przy smoky trzeba pamiętać o zakryciu cieni. Dlatego też u mnie dziś go sporo. 


taki ciemny jest makijaż;)






Rozświetlacz w świetle dziennym:
i w świetle sztucznym:

Lubię ciemne smoky, a Wy ? 


Kosmetyki:
Cień czarny matowy na środku powieki, zielony i brązowy mieniący, beżowy jako baza, paletka Makeup Revolution  'Hot Smoked' 
 również jako baza puder Creme Puff Max Factor
Tusz Curling Pump Up Lovely 
Połówki rzęs ARDELL 
Podkład BB Garnier 
Korektor Kobo Professional 
Róż Catrice 
Rozświetlacz DIAMOND ILLUMINATOR Wibo 
Błyszczyk Delicious nr 302 KOBO Professional

W zdjęciach przeszkadzał mi taki oto mężczyzna:
Mój  królik WYŁUPEK :P 


Komentarze

  1. Makijaż jest piękny :) Bardzo ci pasuje :) !
    Rozświetlacz z Wibo - cudowny ! Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      O tak! Rozświetlacz z Wibo to strzał w dziesiątkę, za niecałe 10 zł. :)

      Usuń
  2. Dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    Makeup super, uwielbiam smoky, ale u innych - u mnie niestety takie ciemne smoky nie pasuje ;( (tak mi się wydaje) czego bardzo żałuję, bo uwielbiam :)
    Również obserwuję! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się kiedyś wydawało, że też nie będzie mi pasował, gdyż mam dziecinną twarz i wyglądam na mniej lat ile mam. Jednak się przekonałam i się z tego cieszę! :) A z drugiej strony, no nie każdemu pasuje. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty