Rozświetlające mleczko do ciała Nivea - recenzja

Witam cieplutko! :)
Tym razem recenzja mleczka do ciała z Nivea. 



Słowa producenta:
Czy chcesz zapewnić swojej skórze nawilżenie i zdrowy blask przez cały dzień? 
Aby Twoja skóra była promienna i delikatnie pachnąca, intensywnie nawilżające mleczko NIVEA jest teraz wzbogacone o naturalne masło kakaowe i witaminę E! 
*Szybko wchłaniające się mleczko do ciała zapewnia głębokie i długotrwałe nawilżenie, pozostawiając skórę idealnie gładką i promienną przez cały dzień
*Unikalny zapach otula Twoje zmysły aromatem naturalnego masła kakaowego 
Jak uzyskać olśniewająco piękną skórę?
*Mleczko NIVEA o nietłustej formule stosuj do codziennej pielęgnacji ciała 
*Powtarzaj aplikację w miejscach szczególnie przesuszonych 

Obietnica jakości NIVEA
*Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie 
*Składniki zostały starannie wyselekcjonowane zgodnie z wysokimi standardami jakości

Moja opinia:
Słowa producenta brzmią zachęcająco. Pierwsze na co zwróciłam uwagę to fakt, że mleczko jest do suchej skóry. Moja jest sucha w strefie golenia i kolana, powyżej już nie. 
Po drugie; cudowny zapach! Mleczko pachnie tak pięknie i subtelnie, że ten zapach skradł moje serce. Nie jest to zapach masła kakaowego każdej innej firmy. Jest on wyjątkowy! Dodam, że zapach przesiąka w ubrania. Stosuję co wieczór, więc piżama przesiąka zapachem. Używam mleczka do całego ciała. Jeżeli nie chcecie takiego efektu to codziennie zmieniajcie piżamę, bo inaczej nie da się uniknąć tego. :) Balsam bardzo szybko się wchłania i pozostawia skórę nawilżoną, dla mnie w 100%! Spisuje się bardzo dobrze. UWIELBIAM stosować mleczko po kąpieli, ponieważ jak obiecywał producent otula ono moje ciało i czuję się bardzo dobrze z tym zapachem. Jest to z pewnością chwila relaksu.
POLECAM KAŻDEMU! 
Żadnych minusów - chyba, że będzie Wam przeszkadzać przesiąkanie zapachu do waszej piżamy. Dla mnie to nie problem, ponieważ kocham ten zapach. 

5/5!





Buziaki
Klaudul ;) 

Komentarze

  1. ja z produktów Nivea zrezygnowałam już dawno i niestety nie daję im szans :( mleczka i balsamy do ciała słabo mnie nawilżają (prawie wcale) a do twarzy podrażniają i zapychają :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To zapewne zależne jest od skóry.. Właśnie jeżeli chodzi o mnie to ja nigdy nic nie używałam z Nivea oprócz zwykłego kremu. Teraz używam mleczka i kremu na noc i jestem zadowolona. :) Myślę, że dla każdego co innego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty